loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
50.88 Książki Wydawnictwo Naukowe PWN
-14%

Service Design po polsku
Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów

Oprawa: Miękka
50,88 zł
59,00 zł
Cena regularna: 59,00 zł (-14%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 46,41 zł (+10%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Książka ta pomoże Ci:-przygotować lepsze i unikatowe usługi,-uniknąć wpadek przy wdrażaniu wszelkich zmian,-poprawić rentowność i stabilność biznesu,-oferować klientom autentyczną korzyść.Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja, w której autor wyjaśnia, jak dzięki service design zaprojektować produkty i usługi zorientowane na użytkownika. Tłumaczy, jak uczynić je bardziej praktycznymi, przyjaznymi i skutecznymi, jak przyciągnąć i ? co najważniejsze ? zatrzymać klienta.Service design polega na integracji wszystkich punktów styku użytkownika z daną usługą, zarówno w przestrzeni online, jak i offline. Autor podpowiada, jak krok po kroku przeprowadzić takie działania w swojej organizacji. Konkretne przykłady wykorzystania narzędzi projektowania usług i doświadczeń na rynku polskim i zagranicznym czynią publikację praktyczną lekturą, która wzbogaci nie tylko wiedzę, ale również umiejętności i kompetencje czytelnika.Książka jest przewodnikiem dla menedżerów odpowiedzialnych za procesy New Product Development (NPD), projektantów produktów i interakcji, architektów informacji, badaczy sektora społeczno-gospodarczego, marketingowców. Jest to również niezbędne źródło wiedzy dla studentów, w tym studiów podyplomowych z zarządzania usługami, service design i projektowania usług.dr Marcin Chłodnicki - kierownik Studiów Podyplomowych Service Design w sektorach kreatywnych na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Współtwórca Service Design Polska ? platformy współpracy i promocji Service Design (Thinking) w Polsce. Prezes zarządu firmy doradczo-projektowej BDS Sp. z o.o. Członek Service Design Network i założyciel SDN Polish Chapter.

Szczegóły

Tytuł
Service Design po polsku
Podtytuł
Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów
Wydanie
1
Rok wydania
2018
Oprawa
Miękka
Ilość stron
174
Format
16.2x23.5
Języki
polski
ISBN
9788301194321
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788301194321

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
50,88 zł
59,00 zł
Cena regularna: 59,00 zł (-14%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 46,41 zł (+10%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Service Design po polsku - Chłodnicki Marcin
Service Design po polsku
Chłodnicki Marcin
50,88 zł
59,00 zł
Przejdź do koszyka
50,88 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO