E-kampanie prezydenckie w USA i w Polsce
Książka
  • Wydawnictwo: WAM
  • Oprawa: broszurowa
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 49,90 PLN
Nasza cena: 37,14 PLN
Oszczędzasz 25%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów
Opis: E-kampanie prezydenckie w USA i w Polsce - Konrad Oświecimski, Mirosław Lakomy

Rozwój Internetu oraz powiązanych z nim narzędzi komunikacyjnych całkowicie przewartościował strategie zachowania na rynku, w tym również na rynku politycznym. Kampanie wyborcze oraz polityczne prowadzone w czasach dzisiejszych wyglądają diametralnie inaczej niż wyglądały jeszcze na początku lat 90. XX wieku. Pojawienie się Internetu sprawiło, że stratedzy kampanijni zaczęli inaczej akcentować swoje działania, określać priorytety oraz planować budżety kampanijne. Należy zwrócić uwagę, że zmiany te przebiegają co prawda szybko, ale raczej ewolucyjnie, a nie rewolucyjnie. Rynek polityczny w pewnym względzie podąża tu za trendami wyznaczanymi przez rynek komercyjny, a innowacje wprowadzane są w większości przypadków w sposób bardziej zachowawczy, niż by się mogło wydawać.

Niniejsza książka pokazuje proces coraz szerszego wykorzystywania narzędzi internetowych w kampaniach prezydenckich w Stanach Zjednoczonych oraz Polsce, zwracając uwagę na czynniki społeczne, polityczne oraz technologiczne wpływające na ich wykorzystywanie.


Szczegóły: E-kampanie prezydenckie w USA i w Polsce - Konrad Oświecimski, Mirosław Lakomy

Tytuł: E-kampanie prezydenckie w USA i w Polsce
Autor: Konrad Oświecimski, Mirosław Lakomy
Wydawnictwo: WAM
ISBN: 9788327715593
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 286
Format: 15,5x23 cm
Oprawa: broszurowa


Recenzje: E-kampanie prezydenckie w USA i w Polsce - Konrad Oświecimski, Mirosław Lakomy
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

E-kampanie prezydenckie w USA i w Polsce

,

  • Wydawnictwo: WAM
  • Oprawa: broszurowa

Rozwój Internetu oraz powiązanych z nim narzędzi komunikacyjnych całkowicie przewartościował strategie zachowania na rynku, w tym również na rynku politycznym. Kampanie wyborcze oraz polityczne prowadzone w czasach dzisiejszych wyglądają diametralnie inaczej niż wyglądały jeszcze na początku lat 90. XX wieku. Pojawienie się Internetu sprawiło, że stratedzy kampanijni zaczęli inaczej akcentować swoje działania, określać priorytety oraz planować budżety kampanijne. Należy zwrócić uwagę, że zmiany te przebiegają co prawda szybko, ale raczej ewolucyjnie, a nie rewolucyjnie. Rynek polityczny w pewnym względzie podąża tu za trendami wyznaczanymi przez rynek komercyjny, a innowacje wprowadzane są w większości przypadków w sposób bardziej zachowawczy, niż by się mogło wydawać.
Niniejsza książka pokazuje proces coraz szerszego wykorzystywania narzędzi internetowych w kampaniach prezydenckich w Stanach Zjednoczonych oraz Polsce, zwracając uwagę na czynniki społeczne, polityczne oraz technologiczne wpływające na ich wykorzystywanie.

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×
Cena 49,90 PLN
Nasza cena 37,14 PLN
Oszczędzasz 25%
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Szczegóły: E-kampanie prezydenckie w USA i w Polsce - Konrad Oświecimski, Mirosław Lakomy

Tytuł: E-kampanie prezydenckie w USA i w Polsce
Autor: Konrad Oświecimski, Mirosław Lakomy
Wydawnictwo: WAM
ISBN: 9788327715593
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 286
Format: 15,5x23 cm
Oprawa: broszurowa


Recenzje: E-kampanie prezydenckie w USA i w Polsce - Konrad Oświecimski, Mirosław Lakomy

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×