Badania jakościowe - metody i zastosowania w.II
Książka
  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Oprawa: miękka
Wysyłka: 1 - 2 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena detaliczna 55,00 PLN
Nasza cena: 47,99 PLN
Oszczędzasz 12%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów
Opis: Badania jakościowe - metody i zastosowania w.II - praca zbiorowa

Od kilkunastu lat zaobserwować można rosnące znaczenie badań marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Świadczą o tym postawy menedżerów, którzy coraz częściej podejmowane decyzje uzależniają od informacji uzyskanej z badań. Niezbędna staje się w szczególności aktualna, wiarygodna i szybko dostępna wiedza o zachowaniach konsumentów, a także o działaniach konkurentów. Systematycznie rośnie zatem rola "dobrej" informacji pochodzącej z badań marketingowych - zarówno ilościowych, jak i jakościowych. Co więcej, wartość takiej informacji doceniana jest nie tylko przez duże korporacje międzynarodowe i agendy rządowe, ale również przez małe i średnie przedsiębiorstwa, o lokalnym zasięgu działania.

Równocześnie dostrzegany jest coraz większy dysonans pomiędzy tym, co klienci oficjalnie deklarują a tym, jakie podejmują działania. Zastosowanie metodologii badań jakościowych, której celem jest dotarcie do "wnętrza" konsumenta, rozpoznanie jego emocji, ukrytych motywów i potrzeb, staje się więc niezbędne w identyfikacji rzeczywistych zachowań rynkowych. Metody jakościowe umożliwiają "wyjście" poza deklaracje konsumenta, rozpoznanie jego nieświadomych schematów postępowania oraz zrozumienie przyczyn "irracjonalnych decyzji".


Szczegóły: Badania jakościowe - metody i zastosowania w.II - praca zbiorowa

Tytuł: Badania jakościowe - metody i zastosowania w.II
Autor: praca zbiorowa
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381020398
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 245
Format: 16,5x23,5 cm
Oprawa: miękka


Recenzje: Badania jakościowe - metody i zastosowania w.II - praca zbiorowa
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Badania jakościowe - metody i zastosowania w.II

  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Oprawa: miękka

Od kilkunastu lat zaobserwować można rosnące znaczenie badań marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Świadczą o tym postawy menedżerów, którzy coraz częściej podejmowane decyzje uzależniają od informacji uzyskanej z badań. Niezbędna staje się w szczególności aktualna, wiarygodna i szybko dostępna wiedza o zachowaniach konsumentów, a także o działaniach konkurentów. Systematycznie rośnie zatem rola "dobrej" informacji pochodzącej z badań marketingowych - zarówno ilościowych, jak i jakościowych. Co więcej, wartość takiej informacji doceniana jest nie tylko przez duże korporacje międzynarodowe i agendy rządowe, ale również przez małe i średnie przedsiębiorstwa, o lokalnym zasięgu działania.
Równocześnie dostrzegany jest coraz większy dysonans pomiędzy tym, co klienci oficjalnie deklarują a tym, jakie podejmują działania. Zastosowanie metodologii badań jakościowych, której celem jest dotarcie do "wnętrza" konsumenta, rozpoznanie jego emocji, ukrytych motywów i potrzeb, staje się więc niezbędne w identyfikacji rzeczywistych zachowań rynkowych. Metody jakościowe umożliwiają "wyjście" poza deklaracje konsumenta, rozpoznanie jego nieświadomych schematów postępowania oraz zrozumienie przyczyn "irracjonalnych decyzji".

Cena 55,00 PLN
Nasza cena 47,99 PLN
Oszczędzasz 12%
Wysyłka: 1 - 2 dni robocze + czas dostawy
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Szczegóły: Badania jakościowe - metody i zastosowania w.II - praca zbiorowa

Tytuł: Badania jakościowe - metody i zastosowania w.II
Autor: praca zbiorowa
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381020398
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 245
Format: 16,5x23,5 cm
Oprawa: miękka


Recenzje: Badania jakościowe - metody i zastosowania w.II - praca zbiorowa

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×