E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw
Książka
  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 34,00 PLN
Nasza cena: 33,80 PLN
Oszczędzasz 0%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów
Opis: E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw - Cendrowska Barbara, Sokół Aneta, Żylińska Pola

Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie. Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami.

W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania:
? Co kryje się pod pojęciem marketing i jaka jest różnica pomiędzy jego formą tradycyjną a internetową?
? Co to jest marketing internetowy?
? Jak prawidłowo przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa oraz jak ją rozwijać, by przynosiła korzyści przedsiębiorcy?
? Jak zoptymalizować swój biznes w Internecie w interakcji z użytkownikami i wyszukiwarkami?
? Jak dokonywać eksploracji kolejnych elementów, które są niezbędne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem?
? Jakich narzędzi internetowych używać, by prowadzić skuteczną kampanię marketingową w sieci?


Szczegóły: E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw - Cendrowska Barbara, Sokół Aneta, Żylińska Pola

Tytuł: E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw
Autor: Cendrowska Barbara, Sokół Aneta, Żylińska Pola
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381020695
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 170
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.28 kg


Recenzje: E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw - Cendrowska Barbara, Sokół Aneta, Żylińska Pola
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw

, ,

  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Oprawa: Miękka

Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie. Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami. W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania: ? Co kryje się pod pojęciem marketing i jaka jest różnica pomiędzy jego formą tradycyjną a internetową? ? Co to jest marketing internetowy? ? Jak prawidłowo przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa oraz jak ją rozwijać, by przynosiła korzyści przedsiębiorcy? ? Jak zoptymalizować swój biznes w Internecie w interakcji z użytkownikami i wyszukiwarkami? ? Jak dokonywać eksploracji kolejnych elementów, które są niezbędne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem? ? Jakich narzędzi internetowych używać, by prowadzić skuteczną kampanię marketingową w sieci?

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×
Cena 34,00 PLN
Nasza cena 33,80 PLN
Oszczędzasz 0%
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Szczegóły: E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw - Cendrowska Barbara, Sokół Aneta, Żylińska Pola

Tytuł: E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw
Autor: Cendrowska Barbara, Sokół Aneta, Żylińska Pola
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381020695
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 170
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.28 kg


Recenzje: E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw - Cendrowska Barbara, Sokół Aneta, Żylińska Pola

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×