Retoryka telewizji

Książka
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 33,00 PLN
Nasza cena: 31,00 PLN
Oszczędzasz 6%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Darmowa dostawa
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Retoryka telewizji - Sobczak Barbara

Książka jest pierwszą w Polsce monografią, której celem jest przedstawienie ? w sposób możliwie kompletny ? retorycznych wymiarów telewizji. W centrum retoryki telewizji znajduje się pytanie o warunki skutecznych, nastawionych na określony cel zachowań komunikacyjnych. Autorka skupia się na analizie tych wszystkich aspektów, które nadawca medialny (instancja nadawcza) musi wziąć pod uwagę, by zyskać uwagę odbiorców i otworzyć im taką przestrzeń komunikacji, która uczyni ich podatnymi na perswazję. Wszystkie opisane w monografii elementy składają się na propozycję przedstawienia telewizyjnego fenomenu, niezależnie od czasu jego funkcjonowania. Bez względu na to, czy mówimy o czarno-białych obrazach i ograniczonej ofercie programowej, erze telewizji w kolorze i telewizji wyspecjalizowanej, stematyzowanej, czy też telewizji na żądanie, można wskazać właściwości, strategie, mechanizmy, które dają się zuniwersalizować i opisać w ramach koncepcji retoryki telewizji. Retoryka bowiem dostarcza narzędzi, które pozwalają tak samo skutecznie opisywać telewizję epoki broadcastingu, narrowcastingu, jak i slivercastingu.


Szczegóły: Retoryka telewizji - Sobczak Barbara

Tytuł: Retoryka telewizji
Autor: Sobczak Barbara
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UAM
ISBN: 9788323233251
ISSN: 05548179
Liczba tomów: 1
Numer tomu: 1
Tytuł tomu: Retoryka telewizji
Tytuł oryginału: Retoryka telewizji
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 294
Format: 14.8x23.7
Oprawa: Miękka


Recenzje: Retoryka telewizji - Sobczak Barbara

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Retoryka telewizji

Książka jest pierwszą w Polsce monografią, której celem jest przedstawienie ? w sposób możliwie kompletny ? retorycznych wymiarów telewizji. W centrum retoryki telewizji znajduje się pytanie o warunki skutecznych, nastawionych na określony cel zachowań komunikacyjnych. Autorka skupia się na analizie tych wszystkich aspektów, które nadawca medialny (instancja nadawcza) musi wziąć pod uwagę, by zyskać uwagę odbiorców i otworzyć im taką przestrzeń komunikacji, która uczyni ich podatnymi na perswazję. Wszystkie opisane w monografii elementy składają się na propozycję przedstawienia telewizyjnego fenomenu, niezależnie od czasu jego funkcjonowania. Bez względu na to, czy mówimy o czarno-białych obrazach i ograniczonej ofercie programowej, erze telewizji w kolorze i telewizji wyspecjalizowanej, stematyzowanej, czy też telewizji na żądanie, można wskazać właściwości, strategie, mechanizmy, które dają się zuniwersalizować i opisać w ramach koncepcji retoryki telewizji. Retoryka bowiem dostarcza narzędzi, które pozwalają tak samo skutecznie opisywać telewizję epoki broadcastingu, narrowcastingu, jak i slivercastingu.

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×
Cena 33,00 PLN
Nasza cena 31,00 PLN
Oszczędzasz 6%
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Darmowa dostawa

Szczegóły: Retoryka telewizji - Sobczak Barbara

Tytuł: Retoryka telewizji
Autor: Sobczak Barbara
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UAM
ISBN: 9788323233251
ISSN: 05548179
Liczba tomów: 1
Numer tomu: 1
Tytuł tomu: Retoryka telewizji
Tytuł oryginału: Retoryka telewizji
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 294
Format: 14.8x23.7
Oprawa: Miękka


Recenzje: Retoryka telewizji - Sobczak Barbara

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×