loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
26.76 Książki Onepress
-29%

E-mail marketing oswojony
Teoria, praktyka, prawda

Dąbrowski Artur

,

Kłodawski Filip

Wydawnictwo: Onepress
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
26,76 zł
37,50 zł
Cena regularna: 37,50 zł (-29%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 26,33 zł (+2%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Wokół e-mail marketingu narosło tak wiele mitów, że wypaczyły one jego prawidłowy obraz. Z czego to wynika? Po pierwsze, nie wszystkim zależy, aby e-mail marketing był uznawany za skuteczny. Po drugie, prawie cała wiedza o nim pochodzi niemal wyłącznie od dostawców narzędzi, a nie od praktyków. Po trzecie, nie każdy wie, jak prowadzić e-mail marketing, a wręcz mało kto wie, jak robić to dobrze. Pomimo to 80% marketerów deklaruje, że nie ma sobie równych, jeśli chodzi o pozyskiwanie i utrzymanie zainteresowania klientów. Poza tym kontaktowanie się z odbiorcami poprzez pocztę elektroniczną stosunkowo niewiele kosztuje, w dodatku - raczej wymaga pracy niż pieniędzy. Wreszcie: wraz z urynkowieniem koncepcji marketing automation e-mail marketing stał się narzędziem wyrafinowanym, które może pracować dla Ciebie nawet wtedy, gdy śpisz, w przenośni i dosłownie (choć nie jest to tak proste, jak mówią o tym dostawcy narzędzi). Jednak ta książka to nie jedynie próba zmierzenia się z mitami o e-mail marketingu, ale także - a może raczej przede wszystkim - kompendium wiedzy na ten temat. Jeśli tylko chcesz i dysponujesz odpowiednimi zasobami, za sprawą e-mail marketingu przeniesiesz newslettery (i nie tylko) w swojej firmie na wyższy poziom. W kolejnych rozdziałach poprowadzimy Cię za rękę i pokażemy, jak efektywnie wykorzystać e-mail marketing do celów sprzedażowych, edukacyjnych, informacyjnych czy umacniania lojalności klientów.

Szczegóły

Tytuł
E-mail marketing oswojony
Podtytuł
Teoria, praktyka, prawda
Autor
Dąbrowski Artur , Kłodawski Filip
Wydawnictwo
Rok wydania
2018
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
192
Format
14.0x21.0cm
Języki
polski
ISBN
9788328344211
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788328344211

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
26,76 zł
37,50 zł
Cena regularna: 37,50 zł (-29%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 26,33 zł (+2%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
E-mail marketing oswojony - Dąbrowski Artur, Kłodawski Filip
E-mail marketing oswojony
Dąbrowski Artur, Kłodawski Filip
26,76 zł
37,50 zł
Przejdź do koszyka
26,76 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO