Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej
Książka
  • Wydawnictwo: Arkady
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka: 2 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena detaliczna 79,00 PLN
Nasza cena: 51,35 PLN
Oszczędzasz 35%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Darmowa dostawa
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów
Opis: Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej - Young Miles

David Ogilvy pozostał w naszej pamięci jako jeden z najbardziej wpływowych ludzi reklamy wszech czasów. Jego bestseler Ogilvy o reklamie podawał konkretne, rzeczowe rady pracownikom marketingu, PR, reklamy i branż pokrewnych, którzy chcieli odnosić większe sukcesy. Stał się w istocie branżowym podręcznikiem.
Coraz szybsze tempo zmian zachodzących w epoce cyfrowej stawia agencjom reklamowym i ich klientom liczne nowe wymagania, a zarazem stwarza nowe okazje. Miles Young, wykorzystując doświadczenia zdobyte w czasie długiej i pełnej sukcesów pracy w agencji reklamowej Ogilvy & Mather, napisał ten bardzo potrzebny podręcznik, w którym przedstawia elementarne prawdy, wydobyte kosztem wielkich starań z ?szumu? cyfrowego. Rozważania, poparte wynikami najnowszych badań naukowych oraz zilustrowane studiami przypadków najlepszych kampanii reklamowych, zawierają praktyczne rady dla wszystkich, którzy zamierzają podjąć pracę w reklamie albo już w niej pracują. Wszechstronna tematyka książki obejmuje następujące zagadnienia:
? ZACHOWANIE SIĘ MARKI W NOWYM PEJZAŻU CYFROWYM
? ZNACZENIE EKOSYSTEMU CYFROWEGO
? TWORZENIE INTELIGENTNYCH TREŚCI, KTÓRE ANGAŻUJĄ ODBIORCĘ
? TRZY POLA BITWY ? MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE, MOBILNOŚĆ
I CIĄGŁOŚĆ HANDLU
? ZALEŻNOŚCI MIĘDZY MARKAMI, NASTAWIENIEM SPOŁECZNYM
A SPOŁECZEŃSTWEM
? OKIEŁZNANIE MOCY TECHNOLOGII TWÓRCZYCH
? PRZYDATNOŚĆ DUŻYCH ZBIORÓW DANYCH
? INTERNET A RYNKI WSCHODZĄCE


Szczegóły: Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej - Young Miles

Tytuł: Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej
Autor: Young Miles
Wydawnictwo: Arkady
ISBN: 9788321350660
Tytuł oryginału: Ogilvy on advertising in the digital age
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Zagrodzki Michał
Języki: polski, angielski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 288
Format: 24.9x18.3
Oprawa: Twarda
Waga: 1.008 kg


Recenzje: Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej - Young Miles
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej

  • Wydawnictwo: Arkady
  • Oprawa: Twarda

David Ogilvy pozostał w naszej pamięci jako jeden z najbardziej wpływowych ludzi reklamy wszech czasów. Jego bestseler Ogilvy o reklamie podawał konkretne, rzeczowe rady pracownikom marketingu, PR, reklamy i branż pokrewnych, którzy chcieli odnosić większe sukcesy. Stał się w istocie branżowym podręcznikiem. Coraz szybsze tempo zmian zachodzących w epoce cyfrowej stawia agencjom reklamowym i ich klientom liczne nowe wymagania, a zarazem stwarza nowe okazje. Miles Young, wykorzystując doświadczenia zdobyte w czasie długiej i pełnej sukcesów pracy w agencji reklamowej Ogilvy & Mather, napisał ten bardzo potrzebny podręcznik, w którym przedstawia elementarne prawdy, wydobyte kosztem wielkich starań z ?szumu? cyfrowego. Rozważania, poparte wynikami najnowszych badań naukowych oraz zilustrowane studiami przypadków najlepszych kampanii reklamowych, zawierają praktyczne rady dla wszystkich, którzy zamierzają podjąć pracę w reklamie albo już w niej pracują. Wszechstronna tematyka książki obejmuje następujące zagadnienia: ? ZACHOWANIE SIĘ MARKI W NOWYM PEJZAŻU CYFROWYM ? ZNACZENIE EKOSYSTEMU CYFROWEGO ? TWORZENIE INTELIGENTNYCH TREŚCI, KTÓRE ANGAŻUJĄ ODBIORCĘ ? TRZY POLA BITWY ? MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE, MOBILNOŚĆ I CIĄGŁOŚĆ HANDLU ? ZALEŻNOŚCI MIĘDZY MARKAMI, NASTAWIENIEM SPOŁECZNYM A SPOŁECZEŃSTWEM ? OKIEŁZNANIE MOCY TECHNOLOGII TWÓRCZYCH ? PRZYDATNOŚĆ DUŻYCH ZBIORÓW DANYCH ? INTERNET A RYNKI WSCHODZĄCE

Cena 79,00 PLN
Nasza cena 51,35 PLN
Oszczędzasz 35%
Wysyłka: 2 - 3 dni robocze + czas dostawy
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Darmowa dostawa

Szczegóły: Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej - Young Miles

Tytuł: Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej
Autor: Young Miles
Wydawnictwo: Arkady
ISBN: 9788321350660
Tytuł oryginału: Ogilvy on advertising in the digital age
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Zagrodzki Michał
Języki: polski, angielski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 288
Format: 24.9x18.3
Oprawa: Twarda
Waga: 1.008 kg


Recenzje: Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej - Young Miles

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×