loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
27.56 Książki Arkady
-44%

Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej

Wydawnictwo: Arkady
Oprawa: Twarda
27,56 zł
49,00 zł
Cena regularna: 49,00 zł (-44%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 25,14 zł (+10%)
Wysyłka dzisiaj
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

David Ogilvy pozostał w naszej pamięci jako jeden z najbardziej wpływowych ludzi reklamy wszech czasów. Jego bestseler Ogilvy o reklamie podawał konkretne, rzeczowe rady pracownikom marketingu, PR, reklamy i branż pokrewnych, którzy chcieli odnosić większe sukcesy. Stał się w istocie branżowym podręcznikiem.Coraz szybsze tempo zmian zachodzących w epoce cyfrowej stawia agencjom reklamowym i ich klientom liczne nowe wymagania, a zarazem stwarza nowe okazje. Miles Young, wykorzystując doświadczenia zdobyte w czasie długiej i pełnej sukcesów pracy w agencji reklamowej Ogilvy & Mather, napisał ten bardzo potrzebny podręcznik, w którym przedstawia elementarne prawdy, wydobyte kosztem wielkich starań z ?szumu? cyfrowego. Rozważania, poparte wynikami najnowszych badań naukowych oraz zilustrowane studiami przypadków najlepszych kampanii reklamowych, zawierają praktyczne rady dla wszystkich, którzy zamierzają podjąć pracę w reklamie albo już w niej pracują. Wszechstronna tematyka książki obejmuje następujące zagadnienia:? ZACHOWANIE SIĘ MARKI W NOWYM PEJZAŻU CYFROWYM? ZNACZENIE EKOSYSTEMU CYFROWEGO? TWORZENIE INTELIGENTNYCH TREŚCI, KTÓRE ANGAŻUJĄ ODBIORCĘ? TRZY POLA BITWY ? MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE, MOBILNOŚĆI CIĄGŁOŚĆ HANDLU? ZALEŻNOŚCI MIĘDZY MARKAMI, NASTAWIENIEM SPOŁECZNYMA SPOŁECZEŃSTWEM? OKIEŁZNANIE MOCY TECHNOLOGII TWÓRCZYCH? PRZYDATNOŚĆ DUŻYCH ZBIORÓW DANYCH? INTERNET A RYNKI WSCHODZĄCE

Szczegóły

Tytuł
Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2020
Oprawa
Twarda
Ilość stron
288
Format
24.9x18.3
Języki
angielski
Języki
polski
ISBN
9788321350660
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Zagrodzki Michał
Tytuł oryginału
Ogilvy on advertising in the digital age
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788321350660
Data premiery
2018-10-11

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
27,56 zł
49,00 zł
Cena regularna: 49,00 zł (-44%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 25,14 zł (+10%)
Wysyłka dzisiaj
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej - Young Miles
Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej
Young Miles
27,56 zł
49,00 zł
Przejdź do koszyka
27,56 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO