Nauczyciel wobec koncepcji zrównoważonego rozwoju w edukacji

Książka
  • Wydawnictwo: Impuls
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka: 2-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena detaliczna 39,80 PLN
Nasza cena: 24,87 PLN
Oszczędzasz 37%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Paypo
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Nauczyciel wobec koncepcji zrównoważonego rozwoju w edukacji - Mróz Anna

Wyeksponowany w tytule publikacji zrównoważony rozwój (ang. sustainable development, fr. le développement durable, niem. nachhaltige Entwicklung, wł. sviluppo sostenibile) to kategoria wieloznaczna. Nie chodzi tu jedynie o pojawiające się różne tłumaczenia tego terminu (jak choćby ?trwały rozwój?), ale raczej o treść, która mieści w sobie próbę uchwycenia dynamiki procesów dokonujących się w trzech różnych dziedzinach ludzkiej aktywności: gospodarczej, środowiskowej i społecznej. Koncepcja zrównoważonego rozwoju zawiera skierowane do współczesnych pokoleń wezwanie, by dążyły do odnalezienia zrównoważonego balansu i poszukiwały rozwiązań w każdym z trzech obszarów, w trwałej równowadze między nimi.
Wypracowany model zrównoważonego rozwoju jest uznawany przez badaczy za alternatywę dla dotychczasowego ? szkodliwego i niemożliwego już do utrzymania ? rozwoju świata. To wyraz troski o godne (a przynajmniej nie gorsze) warunki życia przyszłych pokoleń. W krajach wysoko rozwiniętych koncepcja zrównoważonego rozwoju stanowi fundament edukacji i jest od lat intensywnie opracowywana oraz wdrażana do szkolnej praktyki (codzienności). Inaczej w polskiej pedagogicznej refleksji naukowej i praktyce edukacyjnej. Tu wspomniana koncepcja pozostaje jeszcze słabo zaznaczona i rozwijana lub jest traktowana wąsko ? jako model ochrony środowiska. Książka stanowi próbę wypełniania tej luki i zwrócenia uwagi na potrzebę realizacji założeń koncepcji zrównoważonego rozwoju w praktyce edukacyjnej oraz w kształceniu, dokształcaniu i doskonaleniu nauczycieli.


Szczegóły: Nauczyciel wobec koncepcji zrównoważonego rozwoju w edukacji - Mróz Anna

Tytuł: Nauczyciel wobec koncepcji zrównoważonego rozwoju w edukacji
Autor: Mróz Anna
Wydawnictwo: Impuls
ISBN: 9788380955202
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 234
Format: 16.0x23.5
Oprawa: Miękka
Waga: 0.38 kg


Recenzje: Nauczyciel wobec koncepcji zrównoważonego rozwoju w edukacji - Mróz Anna

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Nauczyciel wobec koncepcji zrównoważonego rozwoju w edukacji

  • Wydawnictwo: Impuls
  • Oprawa: Miękka

Wyeksponowany w tytule publikacji zrównoważony rozwój (ang. sustainable development, fr. le développement durable, niem. nachhaltige Entwicklung, wł. sviluppo sostenibile) to kategoria wieloznaczna. Nie chodzi tu jedynie o pojawiające się różne tłumaczenia tego terminu (jak choćby ?trwały rozwój?), ale raczej o treść, która mieści w sobie próbę uchwycenia dynamiki procesów dokonujących się w trzech różnych dziedzinach ludzkiej aktywności: gospodarczej, środowiskowej i społecznej. Koncepcja zrównoważonego rozwoju zawiera skierowane do współczesnych pokoleń wezwanie, by dążyły do odnalezienia zrównoważonego balansu i poszukiwały rozwiązań w każdym z trzech obszarów, w trwałej równowadze między nimi. Wypracowany model zrównoważonego rozwoju jest uznawany przez badaczy za alternatywę dla dotychczasowego ? szkodliwego i niemożliwego już do utrzymania ? rozwoju świata. To wyraz troski o godne (a przynajmniej nie gorsze) warunki życia przyszłych pokoleń. W krajach wysoko rozwiniętych koncepcja zrównoważonego rozwoju stanowi fundament edukacji i jest od lat intensywnie opracowywana oraz wdrażana do szkolnej praktyki (codzienności). Inaczej w polskiej pedagogicznej refleksji naukowej i praktyce edukacyjnej. Tu wspomniana koncepcja pozostaje jeszcze słabo zaznaczona i rozwijana lub jest traktowana wąsko ? jako model ochrony środowiska. Książka stanowi próbę wypełniania tej luki i zwrócenia uwagi na potrzebę realizacji założeń koncepcji zrównoważonego rozwoju w praktyce edukacyjnej oraz w kształceniu, dokształcaniu i doskonaleniu nauczycieli.

Cena 39,80 PLN
Nasza cena 24,87 PLN
Oszczędzasz 37%
Wysyłka: 2-3 dni robocze + czas dostawy
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Paypo

Szczegóły: Nauczyciel wobec koncepcji zrównoważonego rozwoju w edukacji - Mróz Anna

Tytuł: Nauczyciel wobec koncepcji zrównoważonego rozwoju w edukacji
Autor: Mróz Anna
Wydawnictwo: Impuls
ISBN: 9788380955202
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 234
Format: 16.0x23.5
Oprawa: Miękka
Waga: 0.38 kg


Recenzje: Nauczyciel wobec koncepcji zrównoważonego rozwoju w edukacji - Mróz Anna

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×