loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
17.63 Marketing i ekonomia Helion
-62%

Lider produktu.
Jak najlepsi menedżerowie tworzą doskonałe produkty i budują skuteczne zespoły

Banfield Richard

,

Eriksson Martin

,

Walkingshaw Nate

Wydawnictwo: Helion
Oprawa: miękka
17,63 zł
47,00 zł
Cena regularna: 47,00 zł (-62%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 16,08 zł (+10%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Praca lidera produktu jest dużym wyzwaniem. Ze stanowiskiem tym często wiąże się znaczna odpowiedzialność, jednak bez przypisania władzy. Zarządzanie ludźmi i równoczesne realizowanie skomplikowanych planów rozwoju produktu nie jest łatwym zadaniem. W dodatku w czasach błyskawicznego rozwoju technologii właśnie odpowiednie zarządzanie produktem decyduje o utrzymaniu bądź utracie przewagi konkurencyjnej na rynku. Aby zapewnić sobie sukces na tym polu, trzeba znakomicie orientować się, w jaki sposób działać na poszczególnych etapach rozwoju produktu, wiedzieć, jak poprowadzić zespół, a zaproponowany proces musi być odpowiednio dopasowany do organizacji. Trzeba również umieć skutecznie zarządzać zmianą.
Ta książka jest przystępnym podręcznikiem przywództwa produktowego. Przedstawiono tu szerokie spektrum doświadczeń najlepszych liderów produktu, pracujących dla takich organizacji, jak Adobe, YouTube, Uber, Google, Airbnb, Basecamp, Zipcar, Intuit, Intercom, Transferwise, Upthere, Localytics czy Cinch Financial. Dla zapewnienia większej przejrzystości książka została podzielona na części odpowiadające etapom rozwoju firmy. Przyszli liderzy produktu będą mogli zapoznać się z czekającymi ich wyzwaniami, zrozumieją najważniejsze aspekty swojej pracy i dowiedzą się, jak uniknąć wielu błędów. Będą też mogli przeanalizować strategie, style i techniki najskuteczniejszych menedżerów produktu, a także zrozumieć motywacje kierujące najlepszymi liderami produktu.
W tej książce między innymi:
cechy dobrych liderów produktu
tworzenie struktury zespołu
rozwijanie najlepszych cech zespołów i ich członków
wzorce działania najskuteczniejszych zespołów
taktyka pracy z klientami i partnerami organizacji

Szczegóły

Tytuł
Lider produktu.
Podtytuł
Jak najlepsi menedżerowie tworzą doskonałe produkty i budują skuteczne zespoły
Autor
Banfield Richard , Eriksson Martin , Walkingshaw Nate
Wydawnictwo
Rok wydania
2018
Oprawa
miękka
Ilość stron
232
Format
15.8x23.5 cm
Języki
polski
ISBN
9788328346048
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788328346048
Data premiery
2018-11-27

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
17,63 zł
47,00 zł
Cena regularna: 47,00 zł (-62%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 16,08 zł (+10%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Lider produktu. - Banfield Richard, Eriksson Martin, Walkingshaw Nate
Lider produktu.
Banfield Richard, Eriksson Martin, Walkingshaw Nate
17,63 zł
47,00 zł
Przejdź do koszyka
17,63 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO