loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
43.87 Książki Oficyna Wydawnicza Aspra
-3%

Internet w prezydenckich kampaniach wyborczych w USA w latach 2000-2012

Kożdoń-Dębecka Monika

43,87 zł
45,00 zł
Cena regularna: 45,00 zł (-3%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 37,46 zł (+17%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Temat podjęty przez autorkę ma nie tylko wymiar teoretyczny, ale także praktyczny, przydatny dla poszerzenia wiedzy specjalistów z zakresu teorii polityki, wywierania wpływu na zachowania polityczne obywateli oraz działań komunikacyjnych odnoszących się do mechanizmów perswazyjnych ? możliwych do zastosowania z wykorzystaniem możliwości, jakie oferuje komunikacja Web 2.0 i wpływających na świadomość społeczną. Jest to szczególnie istotne w sytuacjach, kiedy oczekuje się od obywateli dokonania zasadniczych rozstrzygnięć odnośnie do tego, komu zaufają i kogo wybiorą na najwyższy urząd w państwie, a następnie będą legitymizować dokonany wybór.Prof. dr hab. Teresa Sasińska-Klas, Uniwersytet JagiellońskiKsiążka wnosi nowe elementy do badań nad komunikacją polityczną, ale także nad historią mediów.Prof. dr hab. Beata Ociepka, Uniwersytet Wrocławski

Szczegóły

Tytuł
Internet w prezydenckich kampaniach wyborczych w USA w latach 2000-2012
Autor
Kożdoń-Dębecka Monika
Rok wydania
2018
Oprawa
Miękka
Ilość stron
278
Format
16.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788375458886
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788375458886

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
43,87 zł
45,00 zł
Cena regularna: 45,00 zł (-3%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 37,46 zł (+17%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Internet w prezydenckich kampaniach wyborczych w USA w latach 2000-2012 - Kożdoń-Dębecka Monika
Internet w prezydenckich kampaniach wyborczych w USA w latach 2000-2012
Kożdoń-Dębecka Monika
43,87 zł
45,00 zł
Przejdź do koszyka
43,87 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO