Inkluzja w perspektywie pedagogiki specjalnej i pedagogiki społecznej. Pytania, konteksty, dyskusje

, , , ,

Książka
Wysyłka: 2-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena detaliczna 29,00 PLN
Nasza cena: 23,90 PLN
Oszczędzasz 17%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Inkluzja w perspektywie pedagogiki specjalnej i pedagogiki społecznej. Pytania, konteksty, dyskusje - Dryżałowska Grażyna, Kuleta-Hulboj Magdalena, Naumiuk Agnieszka, Skura Monika, Steinhagen Anna

Autorki zaprezentowały rolę inkluzji w życiu społecznym i w edukacji z perspektywy pedagogiki specjalnej i pedagogiki społecznej. Przedstawiły wielość ujęć oraz podejść teoretycznych, badawczych i praktycznych, przeciwdziałających marginalizacji, dyskryminacji i wykluczeniu społecznemu. Dokonały analizy strategii pomocowych służących integracji wykluczonych w różne segmenty życia społecznego.
Publikacja otwiera dyskusję nad wspólnymi obszarami wykluczania i inkluzji, jest próbą pokazania interdyscyplinarności tego problemu. Zainteresuje pedagogów, pedagogów specjalnych i społecznych, socjologów, studentów tych kierunków, nauczycieli, pracowników organizacji pozarządowych zajmujących się osobami wykluczonymi lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym.

******

Inclusion in special needs pedagogy and social pedagogy. Questions, contexts, debates

A presentation of the role of inclusion in social life and in education from the point of view of special needs pedagogy and social pedagogy, as well as different concepts and theoretical approaches, research-based and practical, counteracting marginalization, discrimination and social exclusion. An analysis of support strategies aimed at including marginalized people in different areas of social life.


Szczegóły: Inkluzja w perspektywie pedagogiki specjalnej i pedagogiki społecznej. Pytania, konteksty, dyskusje - Dryżałowska Grażyna, Kuleta-Hulboj Magdalena, Naumiuk Agnieszka, Skura Monika, Steinhagen Anna

Tytuł: Inkluzja w perspektywie pedagogiki specjalnej i pedagogiki społecznej. Pytania, konteksty, dyskusje
Autor: Dryżałowska Grażyna, Kuleta-Hulboj Magdalena, Naumiuk Agnieszka, Skura Monika, Steinhagen Anna
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
ISBN: 9788323536642
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 194
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.25 kg


Recenzje: Inkluzja w perspektywie pedagogiki specjalnej i pedagogiki społecznej. Pytania, konteksty, dyskusje - Dryżałowska Grażyna, Kuleta-Hulboj Magdalena, Naumiuk Agnieszka, Skura Monika, Steinhagen Anna

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Inne pozycje tego autora: Dryżałowska Grażyna, Kuleta-Hulboj Magdalena, Naumiuk Agnieszka, Skura Monika, Steinhagen Anna (1)

Książka

Inkluzja w perspektywie pedagogiki specjalnej i pedagogiki społecznej. Pytania, konteksty, dyskusje

, , , ,

Autorki zaprezentowały rolę inkluzji w życiu społecznym i w edukacji z perspektywy pedagogiki specjalnej i pedagogiki społecznej. Przedstawiły wielość ujęć oraz podejść teoretycznych, badawczych i praktycznych, przeciwdziałających marginalizacji, dyskryminacji i wykluczeniu społecznemu. Dokonały analizy strategii pomocowych służących integracji wykluczonych w różne segmenty życia społecznego. Publikacja otwiera dyskusję nad wspólnymi obszarami wykluczania i inkluzji, jest próbą pokazania interdyscyplinarności tego problemu. Zainteresuje pedagogów, pedagogów specjalnych i społecznych, socjologów, studentów tych kierunków, nauczycieli, pracowników organizacji pozarządowych zajmujących się osobami wykluczonymi lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym. ****** Inclusion in special needs pedagogy and social pedagogy. Questions, contexts, debates A presentation of the role of inclusion in social life and in education from the point of view of special needs pedagogy and social pedagogy, as well as different concepts and theoretical approaches, research-based and practical, counteracting marginalization, discrimination and social exclusion. An analysis of support strategies aimed at including marginalized people in different areas of social life.

Cena 29,00 PLN
Nasza cena 23,90 PLN
Oszczędzasz 17%
Wysyłka: 2-3 dni robocze + czas dostawy
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Szczegóły: Inkluzja w perspektywie pedagogiki specjalnej i pedagogiki społecznej. Pytania, konteksty, dyskusje - Dryżałowska Grażyna, Kuleta-Hulboj Magdalena, Naumiuk Agnieszka, Skura Monika, Steinhagen Anna

Tytuł: Inkluzja w perspektywie pedagogiki specjalnej i pedagogiki społecznej. Pytania, konteksty, dyskusje
Autor: Dryżałowska Grażyna, Kuleta-Hulboj Magdalena, Naumiuk Agnieszka, Skura Monika, Steinhagen Anna
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
ISBN: 9788323536642
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 194
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.25 kg


Recenzje: Inkluzja w perspektywie pedagogiki specjalnej i pedagogiki społecznej. Pytania, konteksty, dyskusje - Dryżałowska Grażyna, Kuleta-Hulboj Magdalena, Naumiuk Agnieszka, Skura Monika, Steinhagen Anna

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Inne pozycje tego autora: Dryżałowska Grażyna, Kuleta-Hulboj Magdalena, Naumiuk Agnieszka, Skura Monika, Steinhagen Anna (1)


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×