Lego. Jak pokonać kryzys, zawojować świat i zbudować potęgę z klocków

Nowość

Lego.
Jak pokonać kryzys, zawojować świat i zbudować potęgę z klocków

  • Wydawnictwo: Agora
  • Rok wydania: 2019
  • ISBN: 9788326829109
  • Ilość stron: 440
  • Format: 13.5x21.0cm
  • Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Promocja:

Zaczytane lato: hity i nowości

Cena 44,99 PLN
Nasza cena 30,00 PLN
Oszczędzasz 33%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 44,99 PLN
Nasza cena 30,00 PLN
Oszczędzasz 33%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Lego. - Lunde Niels

Marka. Klocek. System konstrukcyjny. Wspólnota. Oto cztery filary jednej z najbardziej znanych firm na świecie.

Firmy, która niezmiennie od ponad 8 dekad pobudza wyobraźnię dzieci i dorosłych. Oto historia Lego - idei, która musiała

narodzić się na nowo.

Dziś Lego to znakomicie działająca korporacja odnosząca sukcesy na całym globie. Mało kto jednak zdaje sobie sprawę z tego, że w 1978 roku losy tego niezwykłego przedsiębiorstwa mogły się potoczyć zupełnie inaczej. W tym właśnie roku stery w firmie przejął młody idealista i wnuk założyciela Lego - Kjeld Kirk Kristiansen.

Na ponad 300 stronach poznajemy największych managerów i dyrektorów finansowych drugiej połowy XX wieku, z których każdy próbował złamać i zrozumieć istotę najsłynniejszego klocka wszechczasów. Jesteśmy świadkami dramatycznych decyzji i wypadków, które zaprowadziły ten duński skarb narodowy na skraj sprzedaży i upadku. Wreszcie poznajemy Jrgena Viga Knudstorpa, który postanowił na nowo rozbudzić ducha Lego i zataczając ogromne koło przywrócić w pewnym sensie wartości, które wyznawał Kjeld Kirk Kristiansen, a które są do dziś tak drogie wszystkim wielbicielom tej cudownej zabawki.

Autorem Lego jest Niels Lunde, redaktor naczelny duńskiej gazety biznesowej Brsen, który przeprowadził ponad sto wywiadów z kluczowymi postaciami w firmie LEGO i poza nią.

To fascynująca lektura nie tylko dla fanów marki ciekawych tego, jak ich ulubiona firma zdobyła pozycję i uznanie, jakimi cieszy się dzisiaj, ale także wnikliwa analiza uwarunkowań ekonomicznych, różnych stylów zarządzania i często wykluczających się wizji rozwoju, które były udziałem kolejnych dyrektorów generalnych LEGO. To ich doświadczenia, koncepcje i zmieniające się podejście do tego czym właściwie jest firma LEGO, jak i ich zmagania z zarządem firmy, sprawiły że duński twórca zabawek kilkakrotnie przebył drogę od rynkowego potentata do firmy o włos od upadku i z powrotem.

Słynna już kuracja Knudstorpa która wyprowadziła legendarnego producenta zabawek ze strat ku rekordowym zyskom jest do dziś obiektem analiz i inspiracją niejednego lidera i nigdzie nie opisano jej tak drobiazgowo, jak w tej właśnie książce.


Szczegóły: Lego. - Lunde Niels

Tytuł: Lego.
Podtytuł: Jak pokonać kryzys, zawojować świat i zbudować potęgę z klocków
Autor: Lunde Niels
Wydawnictwo: Agora
ISBN: 9788326829109
Tytuł oryginału: Miracle i Lego
Język oryginału: duński
Tłumacz: Świerk Agnieszka
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 440
Format: 13.5x21.0cm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami


Recenzje: Lego. - Lunde Niels

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Inne pozycje tego autora: Lunde Niels (1)