28
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego
Czyn nieuczciwej konkurencji w zakresie sponsoringu telewizyjnego
Oprawa: Miękka
28,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 28,00 zł
(0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Sponsoring telewizyjny może być czynem nieuczciwej konkurencji. Publikacja porusza kwestię uczciwości relacji rynkowych pomiędzy promującym się przedsiębiorcą a innymi podmiotami. Odpowiadając na pytania o granice zgodności z prawem w tym obszarze, stara się wypełnić niedosyt publikacji na temat prawnych ram sponsoringu telewizyjnego. Porusza bowiem zagadnienie czynu nieuczciwej konkurencji, istotne dla przedsiębiorców, mediów i praktyków prawa.
Szczegóły
Tytuł
Czyn nieuczciwej konkurencji w zakresie sponsoringu telewizyjnego
Autor
Grabowski Mariusz
Rok wydania
2016
Oprawa
Miękka
Ilość stron
234
Języki
polski
ISBN
9788380902756
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788380902756
Dodałeś produkt do koszyka
Czyn nieuczciwej konkurencji w zakresie sponsoringu telewizyjnego
28,00 zł
Recenzje