loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
76.77 Książki Wydawnictwo Naukowe PWN
-14%

Transformacja cyfrowa
Perspektywa marketingu

Mazurek Grzegorz

Oprawa: miękka
76,77 zł
89,00 zł
Cena regularna: 89,00 zł (-14%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 69,40 zł (+11%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to jedno z kluczowych zjawisk opisujących współczesną rzeczywistość gospodarczą. Pozwala osiągnąć zwiększoną wydajność i sprawność działania organizacji, ale również wymusza silne skupienie się na kliencie oraz ułatwia powstawanie nowych źródeł zysku. Ogromną rolę w procesach transformacyjnych odgrywa marketing, który także – za sprawą internetu i rozwiązań cyfrowych – ulega głębokim przeobrażeniom.

Książka ma na celu zidentyfikowanie całokształtu zmian jakie wywołuje technologia cyfrowa na koncepcję, instrumenty i działania marketingowe. Najnowsza wiedza teoretyczna przeplata się z licznymi przykładami z praktyki gospodarczej. Opisane zostały także badania na wybitnych, światowej klasy ekspertach od technologii i marketingu oraz menedżerach i specjalistach marketingu z polskich przedsiębiorstw. To wszystko stanowi przyczynek do głębszej dyskusji oraz pogłębionej analizy nad rolą marketingu i współczesnego menedżera marketingu w organizacji.

Cechą publikacji, stanowiącą o jej szczególnej wartości i przydatności jest holistyczne, kompleksowe, całościowe i logiczne ujęcie skomplikowanego zagadnienia, jakim jest transformacja cyfrowa gospodarki koncentrujące się na jej obszarze mikroekonomicznym – biznesowym. Autor przedstawia istotę i dokonuje charakterystyki transformacji cyfrowej, charakteryzuje technologie transformacyjne (media społecznościowe, sztuczna inteligencja, internet rzeczy, wirtualna i rozszerzona rzeczywistość, technologie mobile, big data i technologie chmurowe) i ich wpływ na marketing, by w końcowej części zwrócić uwagę na konsekwencje transformacji cyfrowej dla marketingu. Podstawowym celem książki jest autorskie spojrzenie na problematykę transformacji cyfrowej, technologii ją determinujących i wpływu opisywanych zjawisk na marketing – jego istotę, koncepcję oraz zarządzanie.
Z recenzji prof. dr hab. Andrzeja Sznajdera, Szkoła Główna Handlowa

Szczegóły

Tytuł
Transformacja cyfrowa
Podtytuł
Perspektywa marketingu
Autor
Mazurek Grzegorz
Wydanie
1
Rok wydania
2020
Oprawa
miękka
Ilość stron
304
Format
16.5 x 23.5 cm
Języki
polski
ISBN
9788301211615
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788301211615

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
76,77 zł
89,00 zł
Cena regularna: 89,00 zł (-14%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 69,40 zł (+11%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Transformacja cyfrowa - Mazurek Grzegorz
Transformacja cyfrowa
Mazurek Grzegorz
76,77 zł
89,00 zł
Przejdź do koszyka
76,77 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO