Porozumienia franczyzy w świetle prawa konkurencji
Książka
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 0 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów
Opis: Porozumienia franczyzy w świetle prawa konkurencji - Sieradzka Małgorzata

Franczyza w polskim prawie konkurencji należy do najbardziej aktualnych i dynamicznie zmieniających się zagadnień prawnych. Porozumienie franczyzy jako model współpracy wertykalnej bardzo popularnej na rynku wymaga dokonania oceny antymonopolowej pod kątem jego legalności. Kluczowe znaczenie ma określenie zasad oceny antymonopolowej funkcjonowania tego modelu współpracy biznesowej, co wymaga odniesienia do specyficznych elementów franczyzy, mających istotne znaczenie dla oceny antymonopolowej.

Monografia stanowi opracowanie istotnej problematyki zestawiające dość bogate już orzecznictwo sądowe i poglądy doktryny dotyczące franczyzy. Na rynku wydawniczym nie ma publikacji książkowej, która w całości byłaby poświęcona franczyzie (franchsingowi) w polskim prawie konkurencji dlatego też będzie cenną pozycją wypełniającą lukę na rynku wydawniczym, przydatną prawnikom zajmującym się sprawami z zakresu obustronnie profesjonalnego obrotu gospodarczego.


Szczegóły: Porozumienia franczyzy w świetle prawa konkurencji - Sieradzka Małgorzata

Nazwa: Porozumienia franczyzy w świetle prawa konkurencji
Autor: Sieradzka Małgorzata
Wydawnictwo: C.H. Beck
Kod paskowy: 9788381982122
Tytuł oryginału: U
Języki: polski
Ilość stron: 152
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Twarda


Recenzje: Porozumienia franczyzy w świetle prawa konkurencji - Sieradzka Małgorzata
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Porozumienia franczyzy w świetle prawa konkurencji

Franczyza w polskim prawie konkurencji należy do najbardziej aktualnych i dynamicznie zmieniających się zagadnień prawnych. Porozumienie franczyzy jako model współpracy wertykalnej bardzo popularnej na rynku wymaga dokonania oceny antymonopolowej pod kątem jego legalności. Kluczowe znaczenie ma określenie zasad oceny antymonopolowej funkcjonowania tego modelu współpracy biznesowej, co wymaga odniesienia do specyficznych elementów franczyzy, mających istotne znaczenie dla oceny antymonopolowej. Monografia stanowi opracowanie istotnej problematyki zestawiające dość bogate już orzecznictwo sądowe i poglądy doktryny dotyczące franczyzy. Na rynku wydawniczym nie ma publikacji książkowej, która w całości byłaby poświęcona franczyzie (franchsingowi) w polskim prawie konkurencji dlatego też będzie cenną pozycją wypełniającą lukę na rynku wydawniczym, przydatną prawnikom zajmującym się sprawami z zakresu obustronnie profesjonalnego obrotu gospodarczego.

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Szczegóły: Porozumienia franczyzy w świetle prawa konkurencji - Sieradzka Małgorzata

Nazwa: Porozumienia franczyzy w świetle prawa konkurencji
Autor: Sieradzka Małgorzata
Wydawnictwo: C.H. Beck
Kod paskowy: 9788381982122
Tytuł oryginału: U
Języki: polski
Ilość stron: 152
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Twarda


Recenzje: Porozumienia franczyzy w świetle prawa konkurencji - Sieradzka Małgorzata

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×