loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
51.45 Książki Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Przyszłość marketingu
Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie

Kaczorowska-Spychalska Dominika

,

Kalińska-Kula Magdalena

,

Mardosz-Grabowska Agata

,

Matuszewska-Kubic

Oprawa: miękka
51,45 zł
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 51,45 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Ostatnie lata przyniosły prawdziwą eksplozję nowych koncepcji, metod i technologii stosowanych w marketingu. Dowodzą one jak żywą, ewoluującą i podlegającą trendom jest sfera biznesu i zarządzania. Marketing często ulega modom i jest podatny na łatwe wyjaśnienia, dlatego niektórych fascynuje, a u innych budzi niechęć, zachwyca, ale też wywołuje sprzeciw. Z jednej strony jest gloryfikowany, a z drugiej - często deprecjonowany. Zrozumienie marketingu i określenie jego przyszłości mogą dokonać się jedynie poprzez poznanie kierunków jego zmian, nowych obszarów zastosowania, alternatywnych sposobów wykorzystania. W książce zaprezentowano trzydzieści dwie koncepcje, metody, technologie, które pozwolą zarówno docenić współczesny marketing, jak i poznać marketing jutra.

Szczegóły

Tytuł
Przyszłość marketingu
Podtytuł
Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie
Autor
Kaczorowska-Spychalska Dominika , Kalińska-Kula Magdalena , Mardosz-Grabowska Agata , Matuszewska-Kubic
Wydanie
1
Rok wydania
2020
Oprawa
miękka
Ilość stron
406
Języki
polski
ISBN
9788382202809
Redakcja
Kozielski Robert
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788382202809

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
51,45 zł
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 51,45 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Przyszłość marketingu - Kaczorowska-Spychalska Dominika, Kalińska-Kula Magdalena, Mardosz-Grabowska Agata, Matuszewska-Kubic
Przyszłość marketingu
Kaczorowska-Spychalska Dominika, Kalińska-Kula Magdalena, Mardosz-Grabowska Agata, Matuszewska-Kubic
51,45 zł
Przejdź do koszyka
51,45 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO