Przyszłość marketingu Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie

, , ,

Książka
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 44,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Paypo
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Przyszłość marketingu - Kaczorowska-Spychalska Dominika, Kalińska-Kula Magdalena, Mardosz-Grabowska Agata, Matuszewska-Kubic

Ostatnie lata przyniosły prawdziwą eksplozję nowych koncepcji, metod i technologii stosowanych w marketingu. Dowodzą one jak żywą, ewoluującą i podlegającą trendom jest sfera biznesu i zarządzania. Marketing często ulega modom i jest podatny na łatwe wyjaśnienia, dlatego niektórych fascynuje, a u innych budzi niechęć, zachwyca, ale też wywołuje sprzeciw. Z jednej strony jest gloryfikowany, a z drugiej ? często deprecjonowany. Zrozumienie marketingu i określenie jego przyszłości mogą dokonać się jedynie poprzez poznanie kierunków jego zmian, nowych obszarów zastosowania, alternatywnych sposobów wykorzystania. W książce zaprezentowano trzydzieści dwie koncepcje, metody, technologie, które pozwolą zarówno docenić współczesny marketing, jak i poznać marketing jutra.


Szczegóły: Przyszłość marketingu - Kaczorowska-Spychalska Dominika, Kalińska-Kula Magdalena, Mardosz-Grabowska Agata, Matuszewska-Kubic

Nazwa: Przyszłość marketingu Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie
Autor: Kaczorowska-Spychalska Dominika, Kalińska-Kula Magdalena, Mardosz-Grabowska Agata, Matuszewska-Kubic
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Kod paskowy: 9788382202809
Języki: polski
Ilość stron: 406
Oprawa: Miękka
Redakcja: Kozielski Robert


Recenzje: Przyszłość marketingu - Kaczorowska-Spychalska Dominika, Kalińska-Kula Magdalena, Mardosz-Grabowska Agata, Matuszewska-Kubic

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Przyszłość marketingu
Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie

, , ,

Ostatnie lata przyniosły prawdziwą eksplozję nowych koncepcji, metod i technologii stosowanych w marketingu. Dowodzą one jak żywą, ewoluującą i podlegającą trendom jest sfera biznesu i zarządzania. Marketing często ulega modom i jest podatny na łatwe wyjaśnienia, dlatego niektórych fascynuje, a u innych budzi niechęć, zachwyca, ale też wywołuje sprzeciw. Z jednej strony jest gloryfikowany, a z drugiej ? często deprecjonowany. Zrozumienie marketingu i określenie jego przyszłości mogą dokonać się jedynie poprzez poznanie kierunków jego zmian, nowych obszarów zastosowania, alternatywnych sposobów wykorzystania. W książce zaprezentowano trzydzieści dwie koncepcje, metody, technologie, które pozwolą zarówno docenić współczesny marketing, jak i poznać marketing jutra.

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×
Sugerowana cena detaliczna 44,90 PLN
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Paypo

Szczegóły: Przyszłość marketingu - Kaczorowska-Spychalska Dominika, Kalińska-Kula Magdalena, Mardosz-Grabowska Agata, Matuszewska-Kubic

Nazwa: Przyszłość marketingu Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie
Autor: Kaczorowska-Spychalska Dominika, Kalińska-Kula Magdalena, Mardosz-Grabowska Agata, Matuszewska-Kubic
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Kod paskowy: 9788382202809
Języki: polski
Ilość stron: 406
Oprawa: Miękka
Redakcja: Kozielski Robert


Recenzje: Przyszłość marketingu - Kaczorowska-Spychalska Dominika, Kalińska-Kula Magdalena, Mardosz-Grabowska Agata, Matuszewska-Kubic

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×