loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
45.95 Książki Helion
-22%

100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach. Wydanie II

Weinschenk Susan

Wydawnictwo: Helion
Oprawa: Miękka
45,95 zł
59,00 zł
Cena regularna: 59,00 zł (-22%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 39,23 zł (+17%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Niezależnie od tego, czy tworzysz stronę internetową, interfejs użytkownika, czy przedmiot codziennego użytku, musisz dostosować projekt do wymagań grupy docelowej. To, jak dobry będzie projekt i jakie wrażenia wywoła u użytkowników, zależy przede wszystkim od tego, co o nich wiesz. Niekiedy jest to specyficzna wiedza. W jaki sposób ci konkretni ludzie myślą? Kiedy podejmują decyzję? Co sprawi, że wykonają czynności, których się od nich oczekuje? W jaki sposób wywołać u nich określone emocje związane z projektowanym produktem? Na te i na wiele innych pytań odpowiada psychologia projektowania.

To drugie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie cenionego poradnika dla projektantów, którzy chcą tworzyć rzeczy użyteczne, przydatne i lubiane przez użytkowników. Zawiera wnikliwą analizę 100 niezwykle ważnych z punktu widzenia projektanta kwestii, będącą efektem przestudiowania setek publikacji naukowych oraz tego, jak opisane w nich zasady są wykorzystywane w codziennej pracy projektanta, który tworzy interfejsy, strony WWW, aplikacje czy urządzenia i korzysta z najróżniejszych technologii. Dzięki podanym tu wskazówkom Twoje projekty będą bardziej intuicyjne i angażujące - w swojej pracy bowiem uwzględnisz to, jak ludzie myślą, jak się zachowują i podejmują decyzje.

Z książki dowiesz się:

w jaki sposób przyciągnąć i utrzymać uwagę odbiorcy
jak kształtować przyzwyczajenia człowieka
jak przebiega proces podejmowania decyzji
kiedy ludzie popełniają błędy i jakie są ich rodzaje
jakie czynniki budzą zaufanie
Nikt się nie oprze temu, co zaprojektujesz!
O autorze
Dr Susan M. Weinschenk od ponad 30 lat zajmuje się psychologią behawioralną. Wykłada na Uniwersytecie Wisconsin, jest też autorką książek. Specjalizuje się w stosowaniu zdobyczy psychologii w procesie projektowania rozwiązań technicznych oraz w rozwijaniu metod projektowania skupionych na potrzebach użytkowników. Doradza firmom oraz organizacjom rządowym i non profit.

Szczegóły

Tytuł
100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach. Wydanie II
Autor
Weinschenk Susan
Wydawnictwo
Rok wydania
2021
Oprawa
Miękka
Ilość stron
248
Języki
polski
ISBN
9788328373297
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788328373297

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
45,95 zł
59,00 zł
Cena regularna: 59,00 zł (-22%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 39,23 zł (+17%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach. Wydanie II - Weinschenk Susan
100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach. Wydanie II
Weinschenk Susan
45,95 zł
59,00 zł
Przejdź do koszyka
45,95 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO