100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach. Wydanie II
Książka
  • Wydawnictwo: Helion
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka: 2 - 4 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena detaliczna 59,00 PLN
Nasza cena: 39,53 PLN
Oszczędzasz 33%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów
Opis: 100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach. Wydanie II - Weinschenk Susan

Niezależnie od tego, czy tworzysz stronę internetową, interfejs użytkownika, czy przedmiot codziennego użytku, musisz dostosować projekt do wymagań grupy docelowej. To, jak dobry będzie projekt i jakie wrażenia wywoła u użytkowników, zależy przede wszystkim od tego, co o nich wiesz. Niekiedy jest to specyficzna wiedza. W jaki sposób ci konkretni ludzie myślą? Kiedy podejmują decyzję? Co sprawi, że wykonają czynności, których się od nich oczekuje? W jaki sposób wywołać u nich określone emocje związane z projektowanym produktem? Na te i na wiele innych pytań odpowiada psychologia projektowania.



To drugie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie cenionego poradnika dla projektantów, którzy chcą tworzyć rzeczy użyteczne, przydatne i lubiane przez użytkowników. Zawiera wnikliwą analizę 100 niezwykle ważnych z punktu widzenia projektanta kwestii, będącą efektem przestudiowania setek publikacji naukowych oraz tego, jak opisane w nich zasady są wykorzystywane w codziennej pracy projektanta, który tworzy interfejsy, strony WWW, aplikacje czy urządzenia i korzysta z najróżniejszych technologii. Dzięki podanym tu wskazówkom Twoje projekty będą bardziej intuicyjne i angażujące - w swojej pracy bowiem uwzględnisz to, jak ludzie myślą, jak się zachowują i podejmują decyzje.



Z książki dowiesz się:



w jaki sposób przyciągnąć i utrzymać uwagę odbiorcy

jak kształtować przyzwyczajenia człowieka

jak przebiega proces podejmowania decyzji

kiedy ludzie popełniają błędy i jakie są ich rodzaje

jakie czynniki budzą zaufanie

Nikt się nie oprze temu, co zaprojektujesz!

O autorze

Dr Susan M. Weinschenk od ponad 30 lat zajmuje się psychologią behawioralną. Wykłada na Uniwersytecie Wisconsin, jest też autorką książek. Specjalizuje się w stosowaniu zdobyczy psychologii w procesie projektowania rozwiązań technicznych oraz w rozwijaniu metod projektowania skupionych na potrzebach użytkowników. Doradza firmom oraz organizacjom rządowym i non profit.



Szczegóły: 100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach. Wydanie II - Weinschenk Susan

Tytuł: 100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach. Wydanie II
Autor: Weinschenk Susan
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788328373297
Języki: polski
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 248
Oprawa: Miękka


Recenzje: 100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach. Wydanie II - Weinschenk Susan
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach. Wydanie II

  • Wydawnictwo: Helion
  • Oprawa: Miękka

Niezależnie od tego, czy tworzysz stronę internetową, interfejs użytkownika, czy przedmiot codziennego użytku, musisz dostosować projekt do wymagań grupy docelowej. To, jak dobry będzie projekt i jakie wrażenia wywoła u użytkowników, zależy przede wszystkim od tego, co o nich wiesz. Niekiedy jest to specyficzna wiedza. W jaki sposób ci konkretni ludzie myślą? Kiedy podejmują decyzję? Co sprawi, że wykonają czynności, których się od nich oczekuje? W jaki sposób wywołać u nich określone emocje związane z projektowanym produktem? Na te i na wiele innych pytań odpowiada psychologia projektowania.

To drugie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie cenionego poradnika dla projektantów, którzy chcą tworzyć rzeczy użyteczne, przydatne i lubiane przez użytkowników. Zawiera wnikliwą analizę 100 niezwykle ważnych z punktu widzenia projektanta kwestii, będącą efektem przestudiowania setek publikacji naukowych oraz tego, jak opisane w nich zasady są wykorzystywane w codziennej pracy projektanta, który tworzy interfejsy, strony WWW, aplikacje czy urządzenia i korzysta z najróżniejszych technologii. Dzięki podanym tu wskazówkom Twoje projekty będą bardziej intuicyjne i angażujące - w swojej pracy bowiem uwzględnisz to, jak ludzie myślą, jak się zachowują i podejmują decyzje.

Z książki dowiesz się:

w jaki sposób przyciągnąć i utrzymać uwagę odbiorcy
jak kształtować przyzwyczajenia człowieka
jak przebiega proces podejmowania decyzji
kiedy ludzie popełniają błędy i jakie są ich rodzaje
jakie czynniki budzą zaufanie
Nikt się nie oprze temu, co zaprojektujesz!
O autorze
Dr Susan M. Weinschenk od ponad 30 lat zajmuje się psychologią behawioralną. Wykłada na Uniwersytecie Wisconsin, jest też autorką książek. Specjalizuje się w stosowaniu zdobyczy psychologii w procesie projektowania rozwiązań technicznych oraz w rozwijaniu metod projektowania skupionych na potrzebach użytkowników. Doradza firmom oraz organizacjom rządowym i non profit.

Cena 59,00 PLN
Nasza cena 39,53 PLN
Oszczędzasz 33%
Wysyłka: 2 - 4 dni robocze + czas dostawy
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Szczegóły: 100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach. Wydanie II - Weinschenk Susan

Tytuł: 100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach. Wydanie II
Autor: Weinschenk Susan
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788328373297
Języki: polski
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 248
Oprawa: Miękka


Recenzje: 100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach. Wydanie II - Weinschenk Susan

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×