136.63
Dla 6-latków
FoxGames
136,63 zł
Cena regularna: 159,99 zł
(-15%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 127,24 zł
(+7%)
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Podopieczni czarownicy!
Wasza mentorka wybiera się na upragnione wakacje, by w spokoju pławić się w leczniczych bagnach spa w Czarcim Lesie. Swój dom pozostawi pod opieką najzdolniejszego z uczniów. Wiedźma przygotowała dla Was magiczny konkurs.
Do kotła, gotowi, start!
Wybierz recepturę. Przeszukuj strych czarownicy w poszukiwaniu składników. Uwarz eliksir za pomocą czarodziejskiej różdżki.
…i pamiętaj, by nie spuszczać z oka swoich przeciwników.
Kto z Was wykaże się największym talentem w sztuce warzenia eliksirów?
Zawartość pudełka:
Wasza mentorka wybiera się na upragnione wakacje, by w spokoju pławić się w leczniczych bagnach spa w Czarcim Lesie. Swój dom pozostawi pod opieką najzdolniejszego z uczniów. Wiedźma przygotowała dla Was magiczny konkurs.
Do kotła, gotowi, start!
Wybierz recepturę. Przeszukuj strych czarownicy w poszukiwaniu składników. Uwarz eliksir za pomocą czarodziejskiej różdżki.
…i pamiętaj, by nie spuszczać z oka swoich przeciwników.
Kto z Was wykaże się największym talentem w sztuce warzenia eliksirów?
Zawartość pudełka:
- 1 czarodziejska różdżka,
- 4 wieka schowków,
- 5 kart plecaków,
- 40 kart składników,
- 40 żetonów składników,
- 40 żetonów eliksirów.
Liczba graczy: 2-5,
Wiek: 6+,
Czas rozgrywki: 20 min
Wiek: 6+,
Czas rozgrywki: 20 min
Szczegóły
Rok wydania
2023
Oprawa
Pudełko
Format
20.0 x 26.5 cm
Języki
polski
Rodzaj
Gra
EAN
5907078167886
Data premiery
2023-10-25
Dodałeś produkt do koszyka
Ale kocioł!
136,63 zł
Recenzje
Będziemy tym razem uczniami czarownicy Jagi. Podczas jej nieobecności będziemy bawić się w mistrza eliksirów. Nie będzie to łatwe, ponieważ jest bałagan. I jak w nim odnaleźć potrzebne składniki? Potrzebna nam będzie różdżka i spostrzegawczość. Celem gry jest odnalezienie wszystkich składników niezbędnych do utworzenia eliksirów. A gotowe mikstury umieścić w swoim plecaku. 1. Na środku stołu umieszczamy pudełko, które stanowi nasz kocioł. 2. Żetony eliksirów kładziemy koło pudełka 3. Tasujemy karty składników i kładziemy je w zakryte koło pudełka 4. Mieszamy żetony składników i po 10 losowo wybranych kładziemy w każdym ze schowków. 5. Każdy z graczy bierze jedną kartę plecaka. 6. Pierwszy gracz otrzymuje różdżkę dobiera również od 2 do 5 kart składników. Im więcej kart tym więcej punktów po wykonaniu eliksiru. Ale też jest to trudniejsze. Każdy gracz w swojej turze przeszukuje tylko jeden z 4 schowków. Ma ta wykonać tak by każdy widział i tylko za pomocą różdżki. Kiedy wydaje nam się w którym schowku znajduje się potrzebne nam żetony składników eliksiru, odkrywamy wszystkie karty składników. Wskazujemy za pomocą czarodziejskiej różdżki, w którym schowku znajduje się przetrzebmy składnik i umieszczamy tam naszą kartę. Gra kończy się, kiedy któryś z graczy zapełni wszystkie 4 pola na swojej karcie plecaka.