Kształtowanie dobrych relacji z klientami Jak przekonać i zatrzymać klientów firmy

Książka
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 12,90 PLN
Nasza cena: 9,61 PLN
Oszczędzasz 25%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Darmowa dostawa
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Kształtowanie dobrych relacji z klientami - Kenzelmann Peter

Na naszym rynku produkty i usługi stają się coraz bardziej wymienne, a pozycja klientów umacnia się. Dlatego najważniejszym celem przedsiębiorstw staje się rozpoznanie potrzeb klientów.
Książka wyjaśnia w przystępny sposób strategie i metody budowania lojalności klienta. Omawiane są w niej zarówno podstawy psychologiczne, jak i aspekty organizacyjne.
Wiele praktycznych przykładów wyjaśnia, jak zastosować tę wiedzę w codziennej pracy.


Szczegóły: Kształtowanie dobrych relacji z klientami - Kenzelmann Peter

Tytuł: Kształtowanie dobrych relacji z klientami
Podtytuł: Jak przekonać i zatrzymać klientów firmy
Autor: Kenzelmann Peter
Wydawnictwo: BC Edukacja
Seria: SAMOKSZTAŁCENIE W BIZNESIE
ISBN: 9788361059295
Tytuł oryginału: Kundenbindung
Język oryginału: niemiecki
Tłumacz: Moryl Beata
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 132
Format: 10.5x16.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.11 kg


Recenzje: Kształtowanie dobrych relacji z klientami - Kenzelmann Peter

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Kształtowanie dobrych relacji z klientami
Jak przekonać i zatrzymać klientów firmy

Na naszym rynku produkty i usługi stają się coraz bardziej wymienne, a pozycja klientów umacnia się. Dlatego najważniejszym celem przedsiębiorstw staje się rozpoznanie potrzeb klientów. Książka wyjaśnia w przystępny sposób strategie i metody budowania lojalności klienta. Omawiane są w niej zarówno podstawy psychologiczne, jak i aspekty organizacyjne. Wiele praktycznych przykładów wyjaśnia, jak zastosować tę wiedzę w codziennej pracy.

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×
Cena 12,90 PLN
Nasza cena 9,61 PLN
Oszczędzasz 25%
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Darmowa dostawa

Szczegóły: Kształtowanie dobrych relacji z klientami - Kenzelmann Peter

Tytuł: Kształtowanie dobrych relacji z klientami
Podtytuł: Jak przekonać i zatrzymać klientów firmy
Autor: Kenzelmann Peter
Wydawnictwo: BC Edukacja
Seria: SAMOKSZTAŁCENIE W BIZNESIE
ISBN: 9788361059295
Tytuł oryginału: Kundenbindung
Język oryginału: niemiecki
Tłumacz: Moryl Beata
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 132
Format: 10.5x16.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.11 kg


Recenzje: Kształtowanie dobrych relacji z klientami - Kenzelmann Peter

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×