loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
41.19 Marketing i ekonomia Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
-18%

Nudges jako narzędzia behawioralnej polityki publicznej i ich akceptowanie w Polsce

41,19 zł
50,00 zł
Cena regularna: 50,00 zł (-18%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 37,56 zł (+10%)
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

W ostatnich latach wyniki badań nauk behawioralnych, w tym ekonomii behawioralnej, wpłynęły na tradycyjne rozumienie procesów i wzorców podejmowania decyzji, funkcjonowanie rynków i prowadzenia polityki publicznej. Naukowcy i instytucje publiczne na całym świecie uznają, że lepsze zrozumienie ludzkich zachowań może poprawić politykę publiczną. Na podstawie badań z zakresu nauk behawioralnych starają się zrozumieć, dlaczego ludzie zachowują się w określony sposób, i wykorzystują te spostrzeżenia behawioralne (SB) do opracowywania, testowania i wdrażania rozwiązań behawioralnych w kwestiach politycznych.

Monografia, którą czytelnik ma przed sobą, poświęcona jest głównie jednemu wycinkowi tego szerokiego problemu badawczego. W części teoretycznej opisuje zagadnienia przedstawiające nudge jako jedną z możliwości, którą polityka publiczna, patrząca na ludzi przez tzw. soczewkę behawioralną, pryzmat behawioralny (Ewart, 2020), może zastosować do zwiększenia swojego oddziaływania. Ponieważ w każdym przypadku o skuteczności polityki publicznej decydują odzew i reakcje ludzi, w części empirycznej pracy przedstawiono i przeanalizowano wyniki badań własnych przeprowadzonych w Polsce, które dotyczą poparcia dla tych instrumentów behawioralnej polityki publicznej (BPP).

Z wprowadzenia

Szczegóły

Tytuł
Nudges jako narzędzia behawioralnej polityki publicznej i ich akceptowanie w Polsce
Wydanie
1
Rok wydania
2023
Oprawa
Miękka
Ilość stron
194
Języki
polski
ISBN
9788379726660
Rodzaj
Książka
EAN
9788379726660

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
41,19 zł
50,00 zł
Cena regularna: 50,00 zł (-18%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 37,56 zł (+10%)
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Nudges jako narzędzia behawioralnej polityki publicznej i ich akceptowanie w Polsce - Miłaszewicz Danuta
Nudges jako narzędzia behawioralnej polityki publicznej i ich akceptowanie w Polsce
Miłaszewicz Danuta
41,19 zł
50,00 zł
Przejdź do koszyka
41,19 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO