loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
42.58 Książki Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego

Postrzeganie marki i lojalność klientów usług...

Janowski Marcin

Opis

Do najważniejszych aspektów przyczyniających się do sukcesu w kreowaniu marki przez operatorów usług kurierskich zaliczyć można przede wszystkim (poza długim czasem i konsekwencją działania) odpowiednią relację ceny do jakości usługi, trafne odczytywanie oczekiwań klientów docelowych, wartość dodaną usługi, innowacyjność oraz wykorzystanie nowoczesnych mediów do kształtowanie czynnika lojalnościowego. Są to obok wielu innych aspektów konieczne warunki, które muszą zostać spełnione i odpowiednio ze sobą skorelowane, aby marka była wyróżnikiem przedsiębiorstwa świadczącego usługi kurierskie. Warto zaznaczyć, że pominięcie tych podstawowych kryteriów w kreowaniu marki może przyczynić się nie tylko do strat finansowych, lecz także utraty zaufania i pozycji na rynku, co jest o wiele bardziej odczuwalne w skutkach dla operatorów świadczących usługi kurierskie niż utrata środków finansowych.
W monografii dokonano analizy zjawisk marki i lojalności klientów, odnoszących się do rynku usług kurierskich w Polsce. Ponadto analiza materiałów wtórnych została pogłębiona o wyniki badań pierwotnych popytowej strony opisywanego rynku. Materiał badawczy, uzyskany z wykorzystaniem metod computer-assisted web interview oraz paper & pen personal interview, został poddany analizie za pomocą czterech współczynników korelacji: T-Czuprowa, V-Cramera, C-Pearsona i C-Pearsona skorygowanego.
- ze Wstępu

Szczegóły

Tytuł
Postrzeganie marki i lojalność klientów usług...
Autor
Janowski Marcin
Rok wydania
2020
Ilość stron
136
ISBN
9788379724291
Stan
Nowy
EAN
9788379724291

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
Dodałeś produkt do koszyka
Postrzeganie marki i lojalność klientów usług... - Janowski Marcin
Postrzeganie marki i lojalność klientów usług...
Janowski Marcin
42,58 zł
Przejdź do koszyka
42,58 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO