loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
48.78 Marketing i ekonomia Rebis
-38%

100 lat Harvard Business Review. Biznesowe artykuły i koncepcje stulecia

Wydawnictwo: Rebis
Oprawa: Twarda
48,78 zł
79,00 zł
Cena regularna: 79,00 zł (-38%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 44,13 zł (+11%)
Wysyłka: czwartek 02.05.2024
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Fundamentalne koncepcje dotyczące zarządzania zebrane w jednym tomie!

„Harvard Business Review”
to najważniejsza platforma prezentacji myśli i idei w zakresie biznesu. Aby uczcić stulecie istnienia pisma, przygotowaliśmy wybór najbardziej kluczowych artykułów. Ich autorzy, niekwestionowane autorytety oraz liderzy biznesu i zarządzania, na przestrzeni stulecia zabierają głos na prekursorskie tematy. Piszą m.in.:
  • Michael E. Porter o wpływie sił konkurencyjnych na strategię,
  • Clayton M. Christensen o przełomowej innowacji,
  • Tim Brown o myśleniu projektowym,
  • Linda A. Hill o stawaniu się szefem,
  • Daniel Goleman o inteligencji emocjonalnej,
  • Erik Brynjolfsson i Andrew McAfee o sztucznej inteligencji,
  • Robert Livingston o równości rasowej w pracy,
  • Amy C. Edmondson i Mark Mortensen o bezpieczeństwie psychicznym  w hybrydowym miejscu pracy,
  • Robert B. Cialdini o nauce perswazji,
  • W. Chan Kim i Renée Mauborgne o strategii błękitnego oceanu,
  • Gary Hamel i C.K. Prahalad o zamyśle strategicznym,
  • Peter F. Drucker o zarządzaniu sobą.
Bez względu na to, czy jesteś stałym czytelnikiem „Harvard Business Review”, czy spotykasz się z tym pismem po raz pierwszy, książka ta zapewni ci wszystko, czego potrzebujesz, by zrozumieć kluczowe koncepcje w dziedzinie biznesu i zarządzania.

Szczegóły

Tytuł
100 lat Harvard Business Review. Biznesowe artykuły i koncepcje stulecia
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2023
Oprawa
Twarda
Ilość stron
512
Format
15.0 x 22.5 cm
Języki
polski
ISBN
978-83-8338-063-6
Tłumacze
Jóźwiak Bożena
Tytuł oryginału
HBR at 100:The Most Influential and Innovative Articles from HBR's First Century
Rodzaj
Książka
EAN
9788383380636
Data premiery
2023-09-26

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
48,78 zł
79,00 zł
Cena regularna: 79,00 zł (-38%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 44,13 zł (+11%)
Wysyłka: czwartek 02.05.2024
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
100 lat Harvard Business Review. Biznesowe artykuły i koncepcje stulecia - Praca zbiorowa
100 lat Harvard Business Review. Biznesowe artykuły i koncepcje stulecia
Praca zbiorowa
48,78 zł
79,00 zł
Przejdź do koszyka
48,78 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO