23.63
Książki
Uniwersytet Śląski
23,63 zł
Cena regularna: 25,20 zł
(-6%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 21,55 zł
(+10%)
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach audiowizualnych stanowi zbiór artykułów, które tym razem strategii kreowania wizerunku poszukują w mediach audiowizualnych. Przywołane taktyki są zatem asumptem nie tylko do podjęcia refleksji nad rozmaitymi jednostkami czy grupami społecznymi wykorzystującymi przestrzeń publiczną w celu promowania własnego wizerunku, ale również doskonałym punktem wyjścia do analizy wybranej przestrzeni medialnej, w której za sprawą słowa i obrazu dokonuje się prezentacja określonych postaw. (fragment wstępu)
Szczegóły
Tytuł
Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2018
Ilość stron
260
ISBN
9788322633885
Rodzaj
Książka
EAN
9788322633885
Dodałeś produkt do koszyka
Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach
23,63 zł
Recenzje