53.17
Książki
Difin
53,17 zł
Cena regularna: 60,00 zł
(-11%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 48,49 zł
(+10%)
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Podstawową przesłanką prezentowanej monografii jest przedstawienie głównych etapów oraz tendencji rozwoju w prawie 100-letniej historii badań marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem ostatniego dziesięciolecia, kiedy to pojawiła się era wielkich zbiorów danych, a następnie era produktów i usług, bazujących na tych danych. Autorzy każdego z rozdziałów koncentrują się na przedstawieniu najnowszych, czy to źródeł informacji czy też metod i techniki pozyskiwania danych, jak również nowych obszarów badawczych. W każdym z nich omawiane są nie tylko nowe możliwości badawcze na licznych przykładach, ale również sposób interpretacji uzyskanych wyników i kierunki ich wykorzystywania w procesie podejmowania decyzji przez decydentów.
Szczegóły
Tytuł
Badania marketingowe
Podtytuł
Nowe metody badań i zastosowania
Wydawnictwo
Rok wydania
2019
Oprawa
Miękka
Ilość stron
226
Języki
polski
ISBN
9788380859142
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788380859142
Dodałeś produkt do koszyka
Badania marketingowe
53,17 zł
Recenzje