41.36
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
41,36 zł
Cena regularna: 49,90 zł
(-17%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 37,72 zł
(+10%)
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powinna zapewniać przedsiębiorstwu obronę przed konkurencją oraz mocną pozycję na rynku. Podczas i po zakończeniu jej wdrażania konieczne jest zebranie informacji o sytuacji rynkowej i podejmowanych działaniach z zakresu marketing mix w celu kontroli wykonania zamierzeń, porównania ich z założonymi wynikami czy sformułowania ewentualnych procedur naprawczych. Przedsiębiorstwo gromadzi więc informacje stanowiące podstawę do opracowania planu marketingowego, który następnie jest realizowany i poddawany ocenie z punktu widzenia zaprojektowanych inicjatyw. W literaturze fachowej właśnie tak rozumiany jest controlling marketingowy w ujęciu funkcjonalnym.
Szczegóły
Tytuł
Controlling działań marketingowych
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2023
Ilość stron
134
ISBN
9788383312293
EAN
9788383312293
Dodałeś produkt do koszyka
Controlling działań marketingowych
41,36 zł
Recenzje