loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
41.79 Książki MT Biznes
-40%

Droga Toyoty do Lean Leadership
Osiągniecie i utrzymanie doskonałości dzięki kształtowaniu przywódców

Wydawnictwo: MT Biznes
Oprawa: Twarda z obwolutą
41,79 zł
69,90 zł
Cena regularna: 69,90 zł (-40%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 41,79 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

TOYOTA. Nazwa tożsama z wielkością światowej klasy samochody i myślenie zmieniające reguły gry w biznesie. Toyota ponosi ogromne nakłady inwestycyjne, aby uważnie wyselekcjonować, a następnie wykształcić przywódców, którzy wpiszą się w jej unikalną filozofię i kulturę. Jak wyjaśniają autor Drogi Toyoty, Jeffery Liker oraz były dyrektor Toyoty, Gary Convis, dzięki takiemu podejściu do przewodzenia firmie, uznany producent samochodów rozbudził potrzebę dążenia do doskonałości na każdym poziomie organizacji. To pozwala na:
stały wzrost: Toyota zwiększa rentowność nieprzerwanie od 58 lat zwolniła jedynie w roku 2008 w obliczu światowej recesji, kryzysu wadliwych samochodów i najtragiczniejszego trzęsienia ziemi, które nawiedziło Japonię; niewyczerpaną pomysłowość: podejście Toyoty do innowacyjnego myślenia i rozwiązywania problemów przynosi rezultaty w postaci czołowych miejsc w rankingach i rzeszy niezwykle zadowolonych klientów, a jednocześnie pozwala firmie na zregenerowanie sił po trzech kryzysach, które ją dotknęły w krótkich odstępach czasu; zbudowanie silnej marki i szacunku: reputacja Toyoty miała kluczowe znaczenie dla zdolności firmy do przetrwania kryzysu wadliwych samochodów burzy medialnej z roku 2010. A cóż to była za burza! Jednak statek, który według niektórych osób zdawał się tonąć, znów wypływa na szerokie wody. Możliwe, że kultura Toyoty straciła wtedy na sile, lecz przywództwo było jak latarnia wskazująca drogę powrotną.
W rzeczywistości, jak pisze Liker, firma stanowi prawdopodobnie jeszcze lepszy model szczupłego przywództwa niż kiedykolwiek wcześniej.
Na potwierdzenie tych słów Toyota za niedługo obchodzić będzie osiemdziesięciolecie ciągłego rozwoju i innowacji. A jednak według magazynu Industry Week jedynie 2% firm stosujących Lean może pochwalić się długoterminowymi sukcesami. To, czego brakuje pozostałym 98% to ujednolicone metody i spójna filozofia leżące u podstaw przywództwa.

Szczegóły

Tytuł
Droga Toyoty do Lean Leadership
Podtytuł
Osiągniecie i utrzymanie doskonałości dzięki kształtowaniu przywódców
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2012
Oprawa
Twarda z obwolutą
Ilość stron
324
Format
15.8x23.3cm
Języki
polski
ISBN
9788377464069
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Gasper Dorota
Tytuł oryginału
The Toyota Way to Lean Leadership Achieving and Sustaining Excellence Through Leadership Development
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788377464069

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
41,79 zł
69,90 zł
Cena regularna: 69,90 zł (-40%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 41,79 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Droga Toyoty do Lean Leadership - Liker Jeffrey K., Gary L. Convis
Droga Toyoty do Lean Leadership
Liker Jeffrey K., Gary L. Convis
41,79 zł
69,90 zł
Przejdź do koszyka
41,79 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO