loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
55.47 Marketing i ekonomia Poltext
-7%

E-Marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka

Wydawnictwo: Poltext
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
55,47 zł
59,90 zł
Cena regularna: 59,90 zł (-7%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 49,17 zł (+13%)
Wysyłka: 2-3 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać, że e-marketing to ważny element działania każdej firmy, a kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów od sprzedaży czy PR.

W książce zostały omówione zagadnienia takie jak:
  1. strategia e-marketingowa,
  2. usługi interaktywne,
  3. badania marketingowe online,
  4. zachowanie konsumenta online,
  5. aspekty prawne e-marketingu,
  6. marketing mobilny,
  7. serwisy www,
  8. pozycjonowanie w wyszukiwarkach,
  9. projektowanie interfejsów,
  10. reklama AdWords,
  11. Analytics, e-mail marketing,
  12. marketing automation,
  13. social media marketing,
  14. personal branding,
  15. internet PR i influencer marketing oraz content marketing.
Ze względu na zakres tematyczny oraz praktyczny sposób prezentowania poszczególnych zagadnień publikacja jest świetnym wsparciem dla każdego, kto profesjonalnie zajmuje się e-marketingiem lub stawia w cyfrowym świecie pierwsze kroki.

Książka składa się z trzech bloków tematycznych:
  • strategicznego i operacyjnego zarządzania działalnością marketingową online,
  • pomiaru, analityki i badań wspierających podejmowanie decyzji online,
  • narzędzi i technik komunikacji marketingowej online.
Każdy rozdział zawiera wyjaśnienia podstawowych pojęć oraz praktyczny opis danego zagadnienia – w taki sposób, aby miał on stricte wdrożeniowy charakter. Dodatkowo w każdym rozdziale znajdują się ćwiczenia oraz studia przypadków z polskiego rynku.

Autorzy książki
to nie tylko świetni eksperci branżowi, ale również uznani dydaktycy, wykorzystujący doświadczenie z firm i instytucji, które reprezentują (m.in.: Deloitte Digital, GoldenSubmarine, VML Poland, T-Mobile, Socjomania, Future Mind, Akademia Leona Koźmińskiego, IQS Poland, Ideo, Freshmail). Zdecydowana większość z nich od wielu lat z sukcesem prowadzi kursy, szkolenia oraz zajęcia na studiach podyplomowych.

„E-marketing to jedna z najszybciej rozwijających się dziedzin wiedzy. Każdego miesiąca pojawiają się nowe technologie, narzędzia oraz powiązane z nimi dobre praktyki. Książka pomaga nadążyć za zmieniającym się krajobrazem marketingu internetowego. Dzięki niej poznasz wartościowe techniki i aplikacje, które pozwolą analizować efekty Twoich działań marketingowych, poprawę satysfakcji klientów, a w efekcie przyspieszą wzrost Twojej firmy” - Michał Sadowski, założyciel Brand24

Szczegóły

Tytuł
E-Marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka
Wydawnictwo
Wydanie
2
Rok wydania
2022
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
488
Format
16.5 x 23.5 cm
Języki
polski
ISBN
9788381753944
Redakcja
Mazurek Grzegorz
Rodzaj
Książka
EAN
9788381753944

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
55,47 zł
59,90 zł
Cena regularna: 59,90 zł (-7%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 49,17 zł (+13%)
Wysyłka: 2-3 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
E-Marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka
E-Marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka
55,47 zł
59,90 zł
Przejdź do koszyka
55,47 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO