loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
33.06 Książki Onepress
-34%

Google Analytics dla marketingowców

Wydawnictwo: Onepress
Oprawa: Miękka
33,06 zł
49,90 zł
Cena regularna: 49,90 zł (-34%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 30,15 zł (+10%)
Wysyłka: poniedziałek 29.04.2024
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Analiza. Podstawa działań onlineCzasy radosnego internetowego marketingu bazującego na wyszukanych hasłach reklamowych, perfekcyjnie przygotowanych grafikach i sprytnych programach lojalnościowych... cóż, nie minęły. W reklamie nadal liczą się pomysł, wykonanie, myślenie o kliencie. Od kiedy jednak udostępnione zostało narzędzie Google Analytics, na pierwszy plan wysunęło się coś zupełnie innego. Statystyki. Święty Graal działań promocyjnych w sieci.Dzięki narzędziom, jakie nieodpłatnie oferuje Google Analytics, można spojrzeć na witrynę, sklep online, produkty i usługi oferowane za pośrednictwem internetu z zupełnie innej, konkretnej strony. Z uwzględnieniem takich parametrów jak ruch internautów, wskaźniki konwersji i rentowności (ROI) itd., przedstawionych w formie przystępnych raportów. Brzmi niczym podstawa do prowadzenia skutecznych kampanii online? Jak najbardziej. Zatem nie czekaj, tylko zaprzyjaźnij się z Google Analytics. Analizuj i działaj.O autorzeMartyna Zastrożna — e-ntuzjastka marketingu internetowego i web usability. Z nieskrywaną fascynacją przygląda się tabelom i wykresom w ukochanym Google Analytics. Jest autorką książki Google Analytics dla marketingowców (Onepress, 2013), a także wielu artykułów z dziedziny analityki, e-marketingu i podstaw użyteczności. Zawodowo zajmuje się marketingiem internetowym i SEO. Chętnie dzieli się wiedzą ze studentami Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza i uczestnikami szkoleń (m.in. dla firm: Enea, Solar, Media Expert oraz Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy). Prywatnie jest miłośniczką dobrej herbaty i mocnego brzmienia.

Szczegóły

Tytuł
Google Analytics dla marketingowców
Wydawnictwo
Wydanie
3
Rok wydania
2022
Oprawa
Miękka
Ilość stron
176
Format
14.0x21.0cm
Języki
polski
ISBN
9788328383753
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788328383753

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
33,06 zł
49,90 zł
Cena regularna: 49,90 zł (-34%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 30,15 zł (+10%)
Wysyłka: poniedziałek 29.04.2024
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Google Analytics dla marketingowców - Zastrożna Martyna
Google Analytics dla marketingowców
Zastrożna Martyna
33,06 zł
49,90 zł
Przejdź do koszyka
33,06 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO