loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
38.45 Książki CeDeWu
-23%

Innowacyjność produktowa przedsiębiorstw. Metodyka oceny na przykładzie spółek giełdowych (wyd. II)

Wydawnictwo: CeDeWu
Oprawa: Miękka
38,45 zł
50,00 zł
Cena regularna: 50,00 zł (-23%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 38,45 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

W książce zaprezentowano w przejrzysty i całościowy sposób metodykę przeprowadzenia syntetycznej oceny innowacyjności produktowej przedsiębiorstw (kryteria oceny, źródła danych, model obliczeniowy) wraz z przedstawieniem jej przykładowego zastosowania w odniesieniu do wybranych spółek notowanych na GPW w Warszawie. Do podstawowych wyróżników proponowanego w publikacji rozwiązania zaliczyć można przede wszystkim jego: - kompleksowość - swoim zakresem obejmuje ono zarówno kwestie związane z zasobowym potencjałem innowacyjności produktowej przedsiębiorstw i ich zaangażowaniem w jego rozwój - potencjalna innowacyjność produktowa od strony zasobów i od strony nakładów, jak również z konkretnymi wynikami działalności innowacyjnej przedsiębiorstw w obszarze produktów - rezultatywna (wynikowa) innowacyjność produktowa; - wymierność - za sprawą oparcia aparatu matematycznego na teorii zbiorów rozmytych możliwe jest, na podstawie kryteriów cząstkowych o różnych jednostkach i charakterze (tak ilościowym, jak i jakościowym), obliczenie jednej syntetycznej oceny innowacyjności produktowej badanych podmiotów, wyrażonej w przedziale od 0 do 1; - użyteczność - otrzymane syntetyczne oceny innowacyjności produktowej badanych podmiotów, a także uzyskane w toku ich obliczeń pośrednie oceny cząstkowe, stwarzają duże możliwości w zakresie analizy porównawczej; - łatwość zastosowania oraz aktualność - opiera się ono wyłącznie na ogólnodostępnych źródłach danych, w tym w szczególności raportach rocznych oraz informacjach ujawnianych przez przedsiębiorstwa na ich firmowych stronach internetowych; - rynkowy punkt widzenia - na potrzeby opracowania aparatu matematycznego zastosowanego w modelu przeprowadzono badanie ankietowe dotyczące postrzegania przez analityków oraz indywidualnych inwestorów giełdowych różnych cząstkowych kryteriów oceny innowacyjności oraz ich wpływu na bardziej złożone kategorie.

Szczegóły

Tytuł
Innowacyjność produktowa przedsiębiorstw. Metodyka oceny na przykładzie spółek giełdowych (wyd. II)
Wydawnictwo
Wydanie
2
Rok wydania
2018
Oprawa
Miękka
Ilość stron
226
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788381021197
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788381021197

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
38,45 zł
50,00 zł
Cena regularna: 50,00 zł (-23%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 38,45 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Innowacyjność produktowa przedsiębiorstw. Metodyka oceny na przykładzie spółek giełdowych (wyd. II) - Nawrocki Tomasz
Innowacyjność produktowa przedsiębiorstw. Metodyka oceny na przykładzie spółek giełdowych (wyd. II)
Nawrocki Tomasz
38,45 zł
50,00 zł
Przejdź do koszyka
38,45 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO