loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
33.86 Książki Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
-15%

Internacjonalizacja i marketing Uniwersytetów

Oprawa: Miękka
33,86 zł
39,90 zł
Cena regularna: 39,90 zł (-15%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 30,88 zł (+10%)
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Tematyka niniejszej pracy zbiorowej oscyluje wokół obszaru szeroko pojętego marketingu uczelni.

Należy zaznaczyć, że obszar ten – w dobie rosnącej konkurencji i globalizacji rynków – nabiera coraz większego znaczenia w procesie całościowego zarządzania uczelnią. Zmiany, jakie zaszły w polskim systemie szkolnictwa wyższego w 2018 roku, czyli wprowadzenie Ustawy 2.0, miały doprowadzić między innymi do wzrostu rozpoznawalności polskich uczelni za granicą. Oczywiście rozpoznawalność ta nie jest ściśle związana z obszarem marketingu uczelni i w dużej mierze zależy od innych czynników, takich jak: jakość publikacji naukowych, jakość kształcenia czy jakość badań naukowych. Działania marketingowe wzmacniają jednak wizerunek uczelni, przyczyniają się również do zwiększenia jej rozpoznawalności.

Tematyka podjęta w tej książce jest aktualna, a zawarte w niej treści mogą pomóc w lepszym zrozumieniu tematu. Analizowana problematyka stanowi odzwierciedlenie licznych problemów i dylematów, jakie stoją przed zarządzającymi współczesnymi uczelniami – z recenzji prof. dr. hab. Bogdana Piaseckiego.

Szczegóły

Tytuł
Internacjonalizacja i marketing Uniwersytetów
Rok wydania
2019
Oprawa
Miękka
Ilość stron
322
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788323347286
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788323347286

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
33,86 zł
39,90 zł
Cena regularna: 39,90 zł (-15%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 30,88 zł (+10%)
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Internacjonalizacja i marketing Uniwersytetów - Sułkowski Łukasz, Seliga Robert
Internacjonalizacja i marketing Uniwersytetów
Sułkowski Łukasz, Seliga Robert
33,86 zł
39,90 zł
Przejdź do koszyka
33,86 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO