loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
50.7 Książki CeDeWu
-1%

Język reklamy

Wydawnictwo: CeDeWu
Oprawa: Miękka
50,70 zł
51,00 zł
Cena regularna: 51,00 zł (-1%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 50,70 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Wszyscy jesteśmy konsumentami różnego rodzaju produktów, usług i informacji. Dlatego też często spotykamy się z reklamowymi apelami, zachęcającymi do zakupu. Czy obecna reklama ma taką siłę oddziaływania, aby nas do czegoś zachęcićPrawdopodobnie odpowiedzi na tak postawione pytanie byłyby w znacznej mierze podzielone. Tak się dzieje, że reklama jest komunikatem, który ma nas o czymś informować w sposób sympatyczny, atrakcyjny i zrozumiały. Używa do tego języka mówionego. Ale też języka obrazu, muzyki, animacji itp. W sumie taki komunikat jest złożonym tworem i ma u nas, jako konsumentów, wywołać określone emocje, a także refleksje. Tymczasem, śledząc kampanie reklamowe spotykamy się na ogół z brakiem pomysłu na przyciągnięcie uwagi klienta. Język reklamy zamyka się w paru wymyślonych sloganach. W kilku banalnych zdaniach lub niewyszukanych skojarzeniach. Nie ma w bieżących komunikatach odrobiny poezji, nieco bardziej wysmakowanych animacji itp. A już na pewno brak odniesień do sztuki, kultury, nauki, tradycji itd.W sensie komunikowania, a komunikowania biznesowego przede wszystkim, należy uwzględnić elementy nie tylko języka potocznego. Jest do dyspozycji, na wyciągnięcie ręki, język literacko-artystyczny (trafne myśli poetów, ludowych twórców itp.). Istnieje ogromny potencjał języka religijno-mistycznego (alegorie, mity, a nawet baśnie i bajki). Jest w końcu zasób języka symbolicznego, który mówi" nam o wszystkim w jednej chwili, wykorzystując nasze wyobrażenia, archetypy, stereotypy.Jakże miło byłoby usłyszeć, że posiłek bez wina to jak dzień bez słońca" zamiast nagabywania typu podaruj sobie odrobinę luksusu"! Komunikat, aby był skuteczny, musi być przyjazny i sympatyczny (nie pompatyczny). A poza tym - już z praktycznego punktu widzenia - wręcz powinien być konkurencyjny, atrakcyjny, skuteczny i aktualny. O tym wszystkim traktuje proponowana Państwu książka Język reklamy".

Szczegóły

Tytuł
Język reklamy
Wydawnictwo
Wydanie
2
Rok wydania
2016
Oprawa
Miękka
Ilość stron
318
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788375568486
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788375568486

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
50,70 zł
51,00 zł
Cena regularna: 51,00 zł (-1%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 50,70 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Język reklamy - Śmid Wacław
Język reklamy
Śmid Wacław
50,70 zł
51,00 zł
Przejdź do koszyka
50,70 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO