22.6
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
-62%
Kampania wyborcza w regulacji prawnej i w praktyce
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Oprawa: Miękka
22,60 zł
Cena regularna: 58,80 zł
(-62%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 22,60 zł
(0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Kampania wyborcza jest obecnie zjawiskiem o niezwykle istotnej wadze, a jednocześnie jednym z tych etapów procedury wyborczej, które mają duże znaczenie dla funkcjonowania współczesnychspołeczeństw demokratycznych. Problematyka ta nie była dotychczas w sposób całościowy przedstawiona w opracowaniu o prawniczym charakterze. Przeprowadzenie analizy prawnej problematyki kampanii wyborczej jest natomiast pożądane, jako że praktyka ustrojowa w tym zakresie uwypukla liczne problemy, które pojawiają się w jej toku. Autorka przeprowadza dogłębną analizę regulacji kampanii wyborczej, zawartej w kodeksie wyborczym na tle regulacji przyjmowanej w poprzedzających kodeks ordynacjach oraz rozwiązań w innych państwach, formułując wnioski zarówno co do sposobu interpretacji przepisów, jak i postulatów de lege ferenda. Dlatego też niniejsza książka stanowi istotną pozycję w sferze prawa wyborczego, która może wzbudzić zainteresowanie nie tylko przedstawicieli nauki prawa, lecz także politologów, socjologów, a nadto polityków oraz publicystów.
Szczegóły
Tytuł
Kampania wyborcza w regulacji prawnej i w praktyce
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2015
Oprawa
Miękka
Ilość stron
460
Format
16.8x23.9
Języki
polski
ISBN
9788379698509
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788379698509
Dodałeś produkt do koszyka
Kampania wyborcza w regulacji prawnej i w praktyce
22,60 zł
Recenzje