loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
104.62 Książki CeDeWu
-13%

Konkurencyjność banków w Polsce w zakresie produktów i usług bankowości elektronicznej.
Teorie, modele i wyniki empiryczne

Wydawnictwo: CeDeWu
Oprawa: Miękka
104,62 zł
120,00 zł
Cena regularna: 120,00 zł (-13%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 84,35 zł (+24%)
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Niniejsza monografia jest pierwszą pozycją na rynku wydawniczym dotyczącą konkurencyjności banków w Polsce ocenianej pod względem produktów i usług bankowości elektronicznej, a najważniejszymi jej atrybutami są m.in.:? autorskie teoretyczne modele konkurencyjności banku, akceptacji i użycia e-bankowości przez klientów oraz satysfakcji, zaufania i lojalności klientów korzystających z produktów i usług e-bankowości;? autorska koncepcja empirycznych badań konkurencyjności banków w zakresie produktów i usług e-bankowości oraz propozycja wskaźników syntetycznych konkurencyjności popytowej i podażowej banków;? zidentyfikowane determinanty stymulujące i hamujące rozwój bankowości elektronicznej;? pokazana rola sektora FinTech w kreowaniu i transferze innowacyjnych technologii w bankowości;? powiązanie cech społeczno-demograficznych klientów banków z zakresem korzystania przez nich z produktów i usług e-bankowości;? zidentyfikowane szanse i zagrożenia dla badanych banków oraz propozycja działań na przyszłość w celu podwyższenia ich pozycji konkurencyjnej na rynku finansowym;? projekt nowej architektury bankowości elektronicznej w związku z pandemią COVID-19.Publikacja może stanowić inspirujący materiał dla szerokiego grona Czytelników, a jej odbiorcami mogąbyć pracownicy m.in.: NBP, banków komercyjnych i spółdzielczych oraz podmiotów sektora FinTech;ośrodków naukowych; instytucji związanych z sektorem bankowym, np. ZBP, KZBS, KNF, BFG, a takżeklienci banków i studenci.

Szczegóły

Tytuł
Konkurencyjność banków w Polsce w zakresie produktów i usług bankowości elektronicznej.
Podtytuł
Teorie, modele i wyniki empiryczne
Wydawnictwo
Rok wydania
2022
Oprawa
Miękka
Ilość stron
394
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788381021739
Rodzaj
Książka
EAN
9788381021739
Data premiery
2022-09-05

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
104,62 zł
120,00 zł
Cena regularna: 120,00 zł (-13%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 84,35 zł (+24%)
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Konkurencyjność banków w Polsce w zakresie produktów i usług bankowości elektronicznej. - Tomasz Siudek
Konkurencyjność banków w Polsce w zakresie produktów i usług bankowości elektronicznej.
Tomasz Siudek
104,62 zł
120,00 zł
Przejdź do koszyka
104,62 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO