40.43
Marketing i ekonomia
CeDeWu
-22%
Kreatywność i jakość w organizacji w aspekcie budowania wartości dla klienta
Wydawnictwo:
CeDeWu
Oprawa: Miękka
40,43 zł
Cena regularna: 52,00 zł
(-22%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 36,87 zł
(+10%)
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Dynamiczny rozwój handlu elektronicznego oraz wszechobecna digitalizacja determinują proces intensywnych zmian w handlu. Dokonujące się przemiany społeczno-gospodarcze oraz pandemia COVID-19 zmieniły zachowania nabywcze, kreując również nowe potrzeby konsumpcyjne. Doprowadziło to do zmiany postrzegania wartości, którą generują działania kierowane na rynek poprzez przedsiębiorstwa. Przyszłość konkurencji wiąże się z całkowicie nowym podejściem do tworzenia wartości. Celem opracowania jest ukazanie roli, jaką w tym procesie odgrywa kreatywność i jakość. Autorki wskazują liczne przykłady innowacyjnych rozwiązań wdrażanych przez firmy w celu zaoferowania wartości poszukiwanych przez kupujących.
Z książki dowiesz się:
- Co jest źródłem wartości dla klienta?
- Jaką rolę odgrywa jakość w kształtowaniu wartości dla klienta?
- Co to jest produkt kreatywny oraz jakie czynniki wpływają na kreatywność produktu w przedsiębiorstwie?
Z książki dowiesz się:
- Co jest źródłem wartości dla klienta?
- Jaką rolę odgrywa jakość w kształtowaniu wartości dla klienta?
- Co to jest produkt kreatywny oraz jakie czynniki wpływają na kreatywność produktu w przedsiębiorstwie?
Szczegóły
Tytuł
Kreatywność i jakość w organizacji w aspekcie budowania wartości dla klienta
Wydawnictwo
Rok wydania
2021
Oprawa
Miękka
Ilość stron
162
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788381023245
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788381023245
Data premiery
2021-11-18
Dodałeś produkt do koszyka
Kreatywność i jakość w organizacji w aspekcie budowania wartości dla klienta
40,43 zł
Recenzje