40.43
Książki
Avalon
-17%
Kreowanie marek kultury
Historia, współczesność, perspektywy
Wydawnictwo:
Avalon
Oprawa: Twarda
40,43 zł
Cena regularna: 49,00 zł
(-17%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 36,87 zł
(+10%)
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Książka Kreowanie marek kultury składa się z trzech części. Pierwsza to lekcja historii sztuki, przeprowadzona pod kątem przemian historycznych i światopoglądowych od średniowiecza do XX wieku, komunikacji sztuki i idei oraz zarządzania marką przez znanych artystów na przestrzeni wieków. W drugiej części poruszono zagadnienia marketingowe, takie jak grupa odbiorcza, ambasadorzy marki, reklama, a także rola mediów i platform społecznościowych. W trzeciej omówiono kwestie związane z kreowaniem wizerunku, protokołem dyplomatycznym i savoir-vivre?em. Celem książki Kreowanie marek kultury jest przekazanie podstawowej wiedzy dotyczącej mechanizmów zarządzania markami kultury i ich kreowania. Zawiera również informacje na temat istotnych wydarzeń artystycznych, których organizatorzy we współpracy z artystami skutecznie kreowali mody i trendy (wystawy światowe). Publikacja ma nie tylko pogłębić wiedzę czytelnika z zakresu technik komunikacji, ale także przedstawić skuteczne schematy praktycznego działania w tym zakresie.
Szczegóły
Tytuł
Kreowanie marek kultury
Podtytuł
Historia, współczesność, perspektywy
Autor
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2022
Oprawa
Twarda
Ilość stron
192
Format
17.5x24.5cm
Języki
polski
ISBN
9788377305836
Język oryginału
polski
Rodzaj
Książka
EAN
9788377305836
Dodałeś produkt do koszyka
Kreowanie marek kultury
40,43 zł
Recenzje