loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
89.67 Nauki humanistyczne i społeczne Adam Marszałek
89,67 zł
130,66 zł
Cena regularna: 130,66 zł (-31%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 81,06 zł (+11%)
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

„Leksykon terminów medialnych” powinien zawierać przedstawienie najważniejszych pojęć, tematów i obszarów badawczych, odnoszących się do szeroko pojętego pola medialnego. Powinien też zapewniać podstawowe informacje dla tych, którzy po raz pierwszy spotykają się z danym pojęciem ze sfery medialnej. Czasem ta „podstawowa informacja” jest definicją, a czasem zwięzłym omówieniem. Powinien wreszcie uświadamiać polityczną, społeczną, ekonomiczną, kulturową rolę spełnianą przez media i ich wpływ na samego człowieka. Leksykon ten wszystkie te warunki spełnia. Wyrażam przekonanie, że może on nie tylko przyczynić się do popularyzacji pojęć medialnych, ale także stać się inspiracją i zachętą do zintensyfikowania badań medioznawczych w szybko zmieniającym się w tym kierunku społeczeństwie polskim. Dlatego pochwalić należy Redaktorów za odwagę podjęcia tego ważnego zadania przygotowania takiego Leksykonu. Decyzja taka z pewnością nie była łatwa. Z pewnością zostanie on też dobrze przyjęty przez środowisko badaczy mediów, ale też będzie cenną pomocą dla studentów, dając kompetentne, pluralistyczne i oryginalne spojrzenie na sferę medialną współczesnej kultury. Ma też nieocenione walory dydaktyczne, może być wykorzystany jako podstawa do ćwiczeń i seminariów w zakresie medioznawstwa i kulturoznawstwa.

Prof. dr hab. Marek Szulakiewicz, Uniwersytet Mikołaja Kopernika

Szczegóły

Rok wydania
2024
Oprawa
Miękka
Ilość stron
415
Języki
polski
ISBN
9788381806503
Redakcja
(red.)Kazimierz Wolny-Zmorzyński
Redakcja
Krystyna Doktorowicz
Redakcja
Paweł Płaneta
Redakcja
Ryszard Filas
Rodzaj
Książka
EAN
9788381806503

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
89,67 zł
130,66 zł
Cena regularna: 130,66 zł (-31%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 81,06 zł (+11%)
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Leksykon terminów medialnych A-L - Krystyna Doktorowicz, Paweł Płaneta, Ryszard Filas, Kazimierz Wolny-Zmorzyński
Leksykon terminów medialnych A-L
Krystyna Doktorowicz, Paweł Płaneta, Ryszard Filas, Kazimierz Wolny-Zmorzyński
89,67 zł
130,66 zł
Przejdź do koszyka
89,67 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO