69.67
Książki
PWE
Makromarketing
Nauka o marketingu wobec problemów społecznych i środowiskowych
Wydawnictwo:
PWE
Oprawa: Miękka
69,67 zł
Cena rekomendowana: 79,91 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Makromarketing jest obszarem nauki o marketingu, który bardziej niż marketingiem jako funkcją zarządzania i narzędziem menedżera jest zainteresowany społeczną i środowiskową rolą marketingu. Traktuje on marketing jako proces społeczny, główny akcent zainteresowania kładąc na oddziaływanie marketingu na społeczeństwo oraz społeczeństwa na marketing. Książka jest jednym z nielicznych i pierwszym na polskim rynku wydawniczym opracowaniem z zakresu teorii marketingu oraz historii myśli marketingowej poświęconym makromarketingowi. Jej głównym celem jest przedstawienie istoty, historii, przedmiotu i zakresu makromarketingu jako części nauki o marketingu oraz ukazanie roli, jaką spełnia on w jej rozwoju, a także szans, jakie w związku z rozwojem problematyki makromarketingowej stają przed nauką o marketingu.
Szczegóły
Tytuł
Makromarketing
Podtytuł
Nauka o marketingu wobec problemów społecznych i środowiskowych
Autor
Kamiński Jacek
Wydawnictwo
Rok wydania
2019
Oprawa
Miękka
Ilość stron
428
Format
16.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788320823530
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788320823530
Dodałeś produkt do koszyka
![Makromarketing - Kamiński Jacek](https://webimage.pl/pics/530/3/s9788320823530.jpg)
Makromarketing
69,67 zł
Recenzje