loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
36.18 Książki MT Biznes
-19%

Marketing 4.0
Era cyfrowa

Wydawnictwo: MT Biznes
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
36,18 zł
44,90 zł
Oszczędzasz 8,72 zł (19% Rabatu)
Produkt chwilowo niedostępny
Opis

Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sposób podejmują decyzje.

W Marketingu 4.0 pokazują nam, jak świadomych konsumentów przekształcić w naszych orędowników. Tradycyjna ścieżka prowadząca do zakupu (rozbudzenie świadomości, przykucie uwagi, zadawanie pytań i działanie) została poszerzona o etap orędownictwa, gdyż opinie naszych krewnych i znajomych mają ogromny wpływ na nasze decyzje zakupowe. W pełni uaktualniony opis owej ścieżki tłumaczy mechanizm działania orędownictwa, wyjaśnia, jak do niego zachęcać, oraz przedstawia strategie budowania spersonalizowanego doświadczenia konsumenckiego przy pomocy skutecznych pomiarów i innowacyjnych najlepszych praktyk marketingowych.

Książka Marketing 4.0 przygotuje cię do skoku naprzód bez potrzeby wcześniejszego zdobywania wiedzy z zakresu analityki czy informatyki. Umożliwi ci:
 - zdobycie wiedzy na podstawie big data na temat nowych sposobów wydawania pieniędzy przez konsumentów oraz trzech wpływowych subkultur: młodzieży, kobiet oraz netizenów, czyli obywateli Sieci;
 - zapoznanie się z przykładami tego, jak marketing 4.0 wspomaga produktywność poprzez angażowanie konsumentów na każdym etapie ich ścieżki do zakupu poprzez cyfrowy rynek;
 - zredefiniowanie zaangażowania konsumenta w erze cyfrowej, włączając w to marketing humanocentryczny, tworzenie rozmów konsumenckich oraz strategie wielokanałowe.

Przejście od marketingu tradycyjnego do cyfrowego nie jest wcale trudne, jeśli mamy do dyspozycji oferowane w książce praktyczne porady i intuicyjne wyjaśnienia, które można natychmiast zastosować. Podsumowanie na koniec każdego rozdziału zawiera skrót najważniejszych tematów, by książka jeszcze lepiej sprawdziła się w roli codziennego przewodnika i punktu odniesienia. Pytania skłaniające do refleksji mają na celu sprowokowanie czytelnika do wejścia na drogę własnych odkryć, a także właściwe pokierowanie dyskusją, gdy nadejdzie czas zapoznania z nowym podejściem całej organizacji.

Świat technologii wprost pędzi, a każda zmiana przyspiesza kolejną. To niezwykle ważne, aby marketerzy działający
w takim otoczeniu mieli jakiś pułap startowy i punkt odniesienia, by móc posuwać się do przodu. Marketing 4.0 jest właśnie tego rodzaju punktem startowym, a także bezcennym źródłem informacji i pomysłów dla każdego, kto próbuje kształtować
i zrozumieć cyfrową i mobilną przyszłość.
 - Howard Tullman, dyrektor zarządzający Chicagoland Entrepreneurial Center/1871

Internet i informatyzacja świata radykalnie odmieniły marketing. Ta książka otwiera nam oczy na to, jak powinien wyglądać marketing nowej ery.
 - Herman Simon, założyciel i przewodniczący Simon-Kucher & Partners

 Phil Kotler trzyma rękę na pulsie i zawsze wie, co nowego słychać w marketingu. Nikt nie może się z nim równać. Jego zdolność do identyfikowania i interpretowania nowych trendów w marketingu jest zadziwiająca. Dzięki książce Marketing 4.0 Kotler i pozostali współautorzy torują ścieżkę do sukcesu w nowej erze. To bez wątpienia książka, którą musicie w tym roku przeczytać.
 - Kevin Lane Keller, profesor marketingu, Tuck School of Business

Wspaniały przewodnik po transformacjach, które już się dokonują i stanowią wyzwanie dla dotychczasowych praktyk marketingowych. Zdezorientowani marketerzy nauczą się, jak radzić sobie ze zmianami w układzie sił i wykorzystać możliwości, jakie daje era cyfrowa, by wszystko zaczęło działać na ich korzyść.
 - George S. Day, professor emeritus, Wharton School przy University of Pennsylvania

Philip Kotler jest profesorem marketingu wykładającym w Kellogg School of Management przy Northwestern University. Jest autorem ponad pięćdziesięciu książek, między innymi Marketingu – światowego bestsellera, który doczekał się piętnastego wydania.

Hermawan Kartajaya jest założycielem MarkPlus, Inc. – największej w Indonezji firmy świadczącej usługi z zakresu konsultingu marketingowego.

Iwan Setiawan jest dyrektorem operacyjnym w MarkPlus, Inc.
 

Szczegóły
Tytuł
Marketing 4.0
Podtytuł
Era cyfrowa
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2017
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
218
Format
15.8x23.3cm
Języki
polski
ISBN
9788380871908
Tłumacze
Gasper Dorota
Tytuł oryginału
Marketing 4.0. Moving from Traditional to Digital
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788380871908
Recenzje
Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Recenzja niezgodna z regulaminem nie będzie zatwierdzona
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
36,18 zł
44,90 zł
Oszczędzasz 8,72 zł (19% Rabatu)
Produkt chwilowo niedostępny
Inne propozycje autorów - Kotler Philip, Kartajaya Hermawan, Setiawan Iwan
Marketing 5.0.
-19%
Marketing 5.0. - Technologie Next Tech
40.24 Marketing i ekonomia MT Biznes
40,24 zł
49,90 zł
Marketing
-11%
Marketing - Wprowadzenie
114.94 Książki Gab
114,94 zł
129,00 zł
Marketing (wyd.2022 zm. i uzupeł.)
-38%
Promocja
Marketing (wyd.2022 zm. i uzupeł.)
86.02 Marketing i ekonomia Rebis
86,02 zł
139,00 zł
Marketing
-16%
Marketing
82.94 Książki Rebis
82,94 zł
99,00 zł
Moje przygody z marketingiem
-26%
Moje przygody z marketingiem
29.64 Książki MT Biznes
29,64 zł
39,90 zł
Marketing
-30%
Marketing
43.08 Książki Rebis
43,08 zł
61,88 zł
Podobne z kategorii - Książki
Volkswagen Polo Seat Ibiza Sam naprawiam samochód
-1%
Volkswagen Polo Seat Ibiza Sam naprawiam samochód
72.7 Książki Wydawnictwa Komunikacji i Łączności WKŁ
72,70 zł
73,50 zł
Dzieje Tristana i Izoldy
-53%
Promocja
Dzieje Tristana i Izoldy - wydanie z opracowaniem i streszczeniem
4.66 Liceum i technikum (poz. rozszerzony) Greg
4,66 zł
9,96 zł
Chłopi
-38%
Chłopi - wydanie z opracowaniem i streszczeniem
21.53 Szkoła branżowa Greg
21,53 zł
34,90 zł
W pustyni i w puszczy
-45%
Promocja
W pustyni i w puszczy - wydanie z opracowaniem i streszczeniem
10.95 Klasa: 4, 5, 6 Greg
10,95 zł
19,96 zł
Świętoszek
-30%
Świętoszek
11.08 Książki Greg
11,08 zł
15,90 zł
Vademecum Historia 1
-24%
Vademecum Historia 1 - Szkoła średnia
10.67 Książki Greg
10,67 zł
14,00 zł
Demon i panna Prym
-23%
Demon i panna Prym
32.29 Książki Drzewo Babel
32,29 zł
42,00 zł
Skąpiec
-47%
Promocja
Skąpiec - wydanie z opracowaniem i streszczeniem
7.12 Liceum i technikum (poz. podstawowy) Greg
7,12 zł
13,42 zł
Pchła turystka
-9%
Pchła turystka
8.95 Książki Liwona
8,95 zł
9,80 zł
Limuzyna i traktor
-28%
Limuzyna i traktor
7.05 Książki Liwona
7,05 zł
9,80 zł
Dodałeś produkt do koszyka
Marketing 4.0
Marketing 4.0
Kotler Philip, Kartajaya Hermawan, Setiawan Iwan
36,18 zł
44,90 zł
Przejdź do koszyka
36,18 zł
44,90 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Unii Lubelskiej 1
61-249 Poznań czytam@czytam.pl
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO
Informujemy, iż do celów statystycznych, analitycznych, personalizacji reklam i przedstawianych ofert oraz celów związanych z bezpieczeństwem naszego sklepu, aby zapewnić przyjemne wrażenia podczas przeglądania naszego serwis korzystamy z plików cookies. Korzystanie ze strony czytam.pl bez zmiany ustawień przeglądarki lub zastosowania funkcjonalności rezygnacji opisanych w Polityce Prywatności oznacza, że pliki cookies będą zapisywane na urządzeniu, z którego korzystasz. Więcej informacji znajdziesz tutaj: Polityka prywatności. Rozumiem