13.59
Książki
UAM
13,59 zł
Cena regularna: 20,90 zł
(-35%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 12,39 zł
(+10%)
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Zakład Dziennikarstwa INPiD poznańskiego Uniwersytetu Adama Mickiewicza od lat publikuje prace poświęcone analizie prasy historycznej i współczesnej. Jednak od pewnego czasu obszar tematyczny wydawanych opracowań wyraźnie się poszerzył i wykracza poza, z oczywistych względów najbliższą ośrodkowi, problematykę prasy wielkopolskiej. Praca zbiorowa Media dawne i współczesne, której drugi tom ukazał się w 2007 roku, jest wyrazem takiej właśnie działalności. Publikacja składa się z szesnastu artykułów, które można podzielić na dwie grupy, przyjmując kryterium tematyczne: - artykuły dotyczące prasy historycznej - poświęcone zarówno historii prasy i prasoznawstwa, jak i konkretnym tytułom, postaciom wybitnych dziennikarzy i publicystów, a także analizie ważnych wydarzeń historycznych z punktu widzenia relacji prasowych, - artykuły poruszające problematykę współczesnych mediów - poświęcone wyzwaniom, zagrożeniom oraz przyszłości mediów, nowym zjawiskom i technologiom informacyjnym, a także analizie relacji prasowych dotyczących istotnych bieżących wydarzeń; za cezurę czasu, w odniesieniu do mediów polskich, można przyjąć rok 1989.Opis stanowi fragment Wstępu.
Szczegóły
Rok wydania
2020
Oprawa
miękka
Ilość stron
210
Format
165 x 240 x 11 mm
ISBN
978-83-60677-16-2
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788360677162
Dodałeś produkt do koszyka
Media dawne i współczesne t.II
13,59 zł
Recenzje