34.4
Socjologia
Wydawnictwo Naukowe PWN
-31%
Media i komunikowanie masowe
Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka
34,40 zł
Cena regularna: 49,90 zł
(-31%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 34,40 zł
(0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
- syntetyczny i aktualny - niezbędny w pracy i na studiach - przedstawia rolę mediów i komunikowania w życiu społecznym - prezentuje rzeczywisty stan wiedzy o środkach masowego komunikowania oraz ukazuje ich siłę i oddziaływanie społeczne - w obecnym wydaniu całkowicie nowy- uzupełniający rozważania na temat mediów - rozdział Ku społeczeństwu medialnemu oraz bibliografia najnowszych prac w jezyku polskim
Szczegóły
Tytuł
Media i komunikowanie masowe
Podtytuł
Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu
Autor
Wydawnictwo
Wydanie
2
Rok wydania
2006
Oprawa
Miękka
Ilość stron
340
Format
16.7x23.8cm
Języki
polski
ISBN
8301143002
Rodzaj
Książka
EAN
978830114300803
Dodałeś produkt do koszyka
Media i komunikowanie masowe
34,40 zł
Recenzje