loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
43 Publicystyka Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
-2%

Metodologia badań w sektorze kultury i mediów

43,00 zł
44,10 zł
Cena regularna: 44,10 zł (-2%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 36,38 zł (+18%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Książka, którą trzymają Państwo w ręku, to zbiór tekstów metodologicznych autorstwa polskich naukowców reprezentujących dziedziny zarządzania w kulturze i zarządzania mediami.

To pierwsza w Polsce próba zgromadzenia w jednym tomie doświadczeń autorów zajmujących się tą tematyką. Monografia jest poświęcona metodyce badań dotyczących funkcjonowania rynków kultury i medialnych, podmiotów je tworzących, w tym organizacji i publiczności, relacji pomiędzy nimi oraz wielu innych zagadnień z tego zakresu.

Przedstawiono w niej różnego rodzaju podejścia badawcze – zarówno ilościowe, jak i jakościowe. Omówiono rozmaite metody i techniki badań, a także zaprezentowano sposoby ich aplikacji w praktyce. Metodologia badań w sektorze kultury i mediów to publikacja dla badaczy oraz praktyków zarządzania – z pewnością będzie dla nich źródłem użytecznej wiedzy.

Szczegóły

Tytuł
Metodologia badań w sektorze kultury i mediów
Ilość stron
196
Format
15.8 x 23.5 cm
ISBN
978-83-233-5201-3
Redakcja
Kocój Ewa
Redakcja
Laberschek Marcin
Redakcja
Kopeć Katarzyna
Redakcja
Plebańczyk Katarzyna
Rodzaj
Książka
EAN
9788323352013

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
43,00 zł
44,10 zł
Cena regularna: 44,10 zł (-2%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 36,38 zł (+18%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Metodologia badań w sektorze kultury i mediów - Praca zbiorowa
Metodologia badań w sektorze kultury i mediów
Praca zbiorowa
43,00 zł
44,10 zł
Przejdź do koszyka
43,00 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO