66.2
Książki
CeDeWu
Metody badania wizerunku w mediach
Wydawnictwo:
CeDeWu
Oprawa: Miękka
66,20 zł
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 46,08 zł
(+44%)
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Metody badania wizerunku w mediach są niezwykle atrakcyjną nowością wydawniczą na polskim rynku badań mediów. Casus polskiego biznesmena Ryszarda Krauzego jest dobrze dobranym przykładem analizy kreowania pozytywnego wizerunku, jak również jego niszczenia w przestrzeni publicznej. O czym zatem jest ta książka? O tym, jak to robić w sposób profesjonalny, jakie metodologiczne ustalenia znajdują tu zastosowanie, jakie to może rodzić następstwa dla jednostki w sferze publicznej ? ? i o tym wszystkim piszą w sposób niezwykle interesujący i badawczo odkrywczy młodzi analitycy, działający przy Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Czy warto sięgnąć po tę książkę? ? tak i to jak najszybciej, po to, aby poszerzyć wiedzę i umiejętności badawcze w zakresie komunikacji społecznej.prof. Teresa Sasińska-Klas, Uniwersytet Jagielloński
Szczegóły
Wydanie
1
Rok wydania
2018
Oprawa
Miękka
Ilość stron
300
Format
16.4x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788375561333
Redakcja
Gackowski Tomasz
Redakcja
Łączyński Marcin
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788375561333
Data premiery
2008-10-31
Dodałeś produkt do koszyka
Metody badania wizerunku w mediach
66,20 zł
Recenzje