35.84
Socjologia
UMCS
35,84 zł
Cena regularna: 50,20 zł
(-29%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 28,70 zł
(+25%)
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Publikacja opiera się na analizie doświadczeń konkretnych ośrodków miejskich (studiach przypadków). Składa się z dwudziestu tekstów naukowych, zebranych w trzy bloki tematyczne, prezentujące kolejno: partycypacje obywatelską, marketing terytorialny oraz charakterystykę zróżnicowania społecznego miast. Zaprezentowane w publikacji analizy, stanowiska, wnioski to jedynie niewielki fragment opinii, jaki wyłania się z wymiany myśli nad kondycją dzisiejszych miast.
Szczegóły
Rok wydania
2014
Oprawa
Miękka
Ilość stron
384
Format
16.8x24.0
Języki
polski
ISBN
9788377844519
Redakcja
Kuć-Czajkowska Katarzyna
Redakcja
Sidor Monika
Rodzaj
Książka
EAN
9788377844519
Data premiery
2014-04-10
Dodałeś produkt do koszyka
Miasta
35,84 zł
Recenzje