loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
65.44 Marketing i ekonomia MT Biznes
-18%

Nowe zasady marketingu i PR
Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących

Wydawnictwo: MT Biznes
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
65,44 zł
79,91 zł
Cena regularna: 79,91 zł (-18%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 59,20 zł (+11%)
Wysyłka dzisiaj
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Książka Nowe zasady marketingu i PR
 • 6 miesięcy na liście bestsellerów „BusinessWeek”
 • Prestiżowa recenzja w magazynie „Publishers Weekly”
 • Dostępność w 29 językach, od albańskiego po wietnamski
 • Tekst źródłowy na ponad 300 uczelniach i uniwersytetach na całym świecie
 • Ponad 400 000 sprzedanych egzemplarzy

Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na YouTubie, aplikacjami mobilnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój produkt lub usługę przed zawieruszeniem się w tym cyfrowym bezładzie?

Książka Nowe zasady marketingu i PR da ci wszystko, czego potrzebujesz, aby zwracać się bezpośrednio do swoich odbiorców, nawiązywać z nimi silną więź na poziomie osobistym i generować jak największe zainteresowanie swoim biznesem. Poznasz najnowsze podejścia do efektywnych działań public relations, marketingu i komunikacji z klientami.

Ten przewodnik po przyszłości marketingu pomoże ci:

  • wdrożyć nowe zasady i stać się pionierem rozwiązań marketingu cyfrowego,
  • prowadzić marketing i public relations w czasie rzeczywistym dzięki wykorzystaniu technik takich jak newsjacking, służących zwróceniu uwagi odbiorców dokładnie wtedy, kiedy są na to gotowi,
  • korzystać z możliwości marketingowych na platformach takich jak Facebook Live i Snapchat,
  • tworzyć interesujące strony internetowe, wpisy na blogu, posty w mediach społecznościowych, filmy wideo i podcasty oraz wybierać tematy, które docenią klienci,
  • wykorzystać sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe do automatyzacji rutynowych zadań, dzięki czemu będziesz mógł skupić się na strategii marketingowej i działaniach PR,
  • uzyskać cenne wskazówki dzięki analizom przypadków i autentycznym przykładom zaczerpniętym z doświadczeń przedsiębiorców,
  • sprzedać dowolny produkt, usługę lub pomysł – i to za ułamek kosztów pochłanianych przez tradycyjne działania marketingowe i PR-owe.


Internet oferuje olbrzymie możliwości w zakresie bezpośredniego docierania do klienta i jeśli zastosujesz właściwe narzędzia, możesz zapewnić swojej firmie status autorytetu w branży i zwiększyć sprzedaż - nawet jeśli nie dysponujesz pokaźnym budżetem.

Szczegóły

Tytuł
Nowe zasady marketingu i PR
Podtytuł
Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2022
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
504
Format
14.1 x 21.8cm
Języki
polski
ISBN
9788382310634
Tłumacze
Samson-Banasik Aleksandra
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788382310634

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
65,44 zł
79,91 zł
Cena regularna: 79,91 zł (-18%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 59,20 zł (+11%)
Wysyłka dzisiaj
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Nowe zasady marketingu i PR - Scott David Meerman
Nowe zasady marketingu i PR
Scott David Meerman
65,44 zł
79,91 zł
Przejdź do koszyka
65,44 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO