loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
55.31 Książki Infor
-9%

Nowe zasady sprzedaży internetowej
Ochrona konsumentów , obowiązki przedsiębiorców

Wydawnictwo: Infor
Oprawa: Kartonowa Foliowana
55,31 zł
61,06 zł
Cena regularna: 61,06 zł (-9%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 50,00 zł (+11%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Rosnące oczekiwania klientów związane z nowymi technologiami wpływają na dynamikę zmian na rynku handlu elektronicznego. Coraz większe znaczenie zyskuje sprzedaż produktów przez internet oraz usług cyfrowych. Do przyspieszenia transformacji cyfrowej i wprowadzenia nowych modeli biznesowych na tym rynku przyczyniła się ponadto pandemia COVID-19. Unijny prawodawca od wielu lat dostrzega potrzebę ujenolicenia zasad obowiązujących w środowisku cyfrowym lub z nim związanych. Dlatego na szczeblu europejskim zostały przygotowane regulacje mające znowelizować nieprzystające do rzeczywistości przepisy, ujednolicić i unowocześnić je w taki sposób, aby odpowiadały zachodzącym w gospodarce procesom, a zwłaszcza procesom cyfryzacji. Wszystko to przy uwzględnieniu ochrony konsumenta. Efektem tych działań są trzy unijne dyrektywy przyjęte przez Parlament Europejski i Radę, które wywierają znaczący wpływ na branżę handlu internetowego: 1)dyrektywa 2019/2161 z 27 listopada 2019 r. zmieniająca dyrektywę Rady 93/13/EWG i dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 98/6/WE, 2005/29/WE oraz 2011/83/UE w odniesieniu do lepszego egzekwowania i unowocześnienia unijnych przepisów dotyczących ochrony konsumenta (tzw. dyrektywa OMNIBUS), 2)dyrektywa 2019/770 z 20 maja 2019 r. w sprawie niektórych aspektów umów o dostarczanie treści cyfrowych i usług cyfrowych (tzw. dyrektywa cyfrowa), 3)dyrektywa 2019/771 z 20 maja 2019 r. w sprawie niektórych aspektów umów sprzedaży towarów (tzw. dyrektywa towarowa). Zostały one omówione w niniejszej publikacji wraz z projektami polskich ustaw mających implementować ich zapisy. Poradnik jest nie tylko przewodnikiem po zmianach legislacyjnych. Pomoże przedsiębiorcom ocenić, w jakim zakresie unormowania dyrektyw będą wpływać na poszczególne aspekty prowadzonej działalności i stosowane w niej modele biznesowe. Informacje zawarte w publikacji mogą być także punktem wyjścia do szczegółowych wewnętrznych analiz bądź wdrożenia zmian w dotychczasowych rozwiązaniach stosowanych w przedsiębiorstwie.

Szczegóły

Tytuł
Nowe zasady sprzedaży internetowej
Podtytuł
Ochrona konsumentów , obowiązki przedsiębiorców
Wydawnictwo
Rok wydania
2022
Oprawa
Kartonowa Foliowana
Ilość stron
120
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788382681963
Język oryginału
polski
Rodzaj
Książka
EAN
9788382681963

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
55,31 zł
61,06 zł
Cena regularna: 61,06 zł (-9%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 50,00 zł (+11%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Nowe zasady sprzedaży internetowej - Pośpiech-Białas Katarzyna
Nowe zasady sprzedaży internetowej
Pośpiech-Białas Katarzyna
55,31 zł
61,06 zł
Przejdź do koszyka
55,31 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO