39.6
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Nowoczesna strategia marketingowa
Aspekty strukturalne i procesowe
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka
Opis
Omówione zagadnienia : istota i rodzaje strategii marketingowych we współczesnym przedsiębiorstwie, strukturalne uwarunkowania strategii marketingowej przedsiębiorstwa, strategia marketingowa przedsiębiorstwa w ujęciu cyklu działania zorganizowanego, doskonalenie systemu marketingowego w przedsiębiorstwie
Szczegóły
Tytuł
Nowoczesna strategia marketingowa
Podtytuł
Aspekty strukturalne i procesowe
Autor
Baruk Agnieszka
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2002
Oprawa
Miękka
Ilość stron
298
Format
17x24cm
Języki
polski
ISBN
8301136413
Rodzaj
Książka
EAN
9788301136413
Dodałeś produkt do koszyka
![Produkt](https://czytam.pl/themes/czytam/assets/img/new-icons/product-placeholder.jpg)
Nowoczesna strategia marketingowa
39,60 zł
Recenzje