loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
86.25 Prawo finansowe Wolters Kluwer
-13%

Podatki w branży FMCG i e-commerce

Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Oprawa: miękka
86,25 zł
99,00 zł
Cena regularna: 99,00 zł (-13%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 70,57 zł (+22%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Publikacja omawia kwestie podatkowe związane z szeroko pojętym sektorem FMCG (Fast Moving Consumer Goods), oferującym głównie produkty szybkozbywalne, zaspokajające podstawowe potrzeby konsumenta takie jak żywność, napoje, kosmetyki i środki czystości. Ze względu na dynamikę tej branży oraz jej powszechność i różnorodność, w polskim prawie trudno o proste i jednoznaczne regulacje, które pozbawiłyby przedsiębiorców wątpliwości dotyczących zasad opodatkowania w sektorze FMCG.

W książce przedstawiono m.in. kwestie dotyczące:
- opodatkowania handlu FMCG na gruncie VAT,
- opodatkowania handlu e-commerce,
- opodatkowania akcji promocyjnych,
- obciążeń fiskalnych w branży FMCG.

Autorzy analizują, m.in. zmiany wynikające z wprowadzenia:
- opłaty cukrowej,
- opłaty od napojów alkoholowych o pojemności nieprzekraczającej 300 ml – tzw. małpek,
- nowej matrycy stawek VAT,
- wiążących informacji stawkowych (WIS),
- kas rejestrujących on-line,
- e-paragonów.

W opracowaniu zawarto również omówienie praktycznych problemów z ich właściwym przyporządkowaniem na przykładzie case study, z uwzględnieniem rozstrzygnięć Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej i polskich sądów administracyjnych.

Adresaci: Książka jest przeznaczona dla specjalistów zajmującym się prawem podatkowym (doradców podatkowych, biegłych rewidentów, księgowych, adwokatów, radców prawnych, pracowników administracji skarbowej) oraz przedsiębiorców działających w sektorze FMCG.

Szczegóły

Tytuł
Podatki w branży FMCG i e-commerce
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2020
Oprawa
miękka
Ilość stron
152
Języki
polski
ISBN
9788382231724
Język oryginału
polski
Redakcja
Łuczak Sławomir
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788382231724

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
86,25 zł
99,00 zł
Cena regularna: 99,00 zł (-13%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 70,57 zł (+22%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Podatki w branży FMCG i e-commerce
Podatki w branży FMCG i e-commerce
86,25 zł
99,00 zł
Przejdź do koszyka
86,25 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO