loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
47.78 Książki Aspra
-2%

Pozabiznesowe obszary wykorzystywania komunikacji marketingowej w warunkach polskich
Wybrane aspekty

Gawroński Sławomir

Wydawnictwo: Aspra
Oprawa: Miękka
47,78 zł
49,00 zł
Cena regularna: 49,00 zł (-2%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 47,78 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Marketing już dawno przestał być domeną funkcjonowania przedsiębiorstw i innych podmiotów realizujących merkantylne cele i ukierunkowanych na działalność handlową. Społeczna ekspansja marketingu opiera się w zasadniczej mierze na podobieństwach, jakie poszczególne sfery aktywności człowieka wykazują w stosunku do realiów i praw rynkowych funkcjonujących w gospodarce i rządzących światem ekonomii, tworząc nowe obszary marketingu sektorowego. Prezentowana książka przedstawia związki między teoretycznymi koncepcjami marketingu, uwzględniającymi jego pozabiznesowy charakter, a praktycznym wykorzystywaniem w różnych formach marketingu sektorowego (skupionego na marketingu politycznym, terytorialnym, mundurowym i kościelnym). Autor analizuje działalność komunikacyjną w wymienionych obszarach marketingu, opierając się na materiale empirycznym, umożliwiającym weryfikowanie stawianych hipotez. Założeniem kluczowym dla prezentowanych rozważań jest spostrzeżenie, iż społeczna ekspansja marketingu wynika z faktu wykorzystywania podobnych narzędzi komunikowania marketingowego, które mają charakter uniwersalny, są łatwo dostosowywane do niebiznesowych warunków i efektywne niezależnie od obszary wykorzystywania. Komunikowanie marketingowe pełni tym samym funkcję łącznika między biznesowymi i niebiznesowymi obszarami marketingu sektorowego, stanowiąc czynnik determinujący społeczną ekspansję marketingu.

Szczegóły

Tytuł
Pozabiznesowe obszary wykorzystywania komunikacji marketingowej w warunkach polskich
Podtytuł
Wybrane aspekty
Autor
Gawroński Sławomir
Wydawnictwo
Rok wydania
2013
Oprawa
Miękka
Ilość stron
408
Format
16.0x23.4
Języki
polski
ISBN
9788375454192
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788375454192
Data premiery
2013-06-19

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
47,78 zł
49,00 zł
Cena regularna: 49,00 zł (-2%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 47,78 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Pozabiznesowe obszary wykorzystywania komunikacji marketingowej w warunkach polskich - Gawroński Sławomir
Pozabiznesowe obszary wykorzystywania komunikacji marketingowej w warunkach polskich
Gawroński Sławomir
47,78 zł
49,00 zł
Przejdź do koszyka
47,78 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań czytam@czytam.pl
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO