loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
41.25 Inne Wydawnictwo Uniwesytetu Jagiellońskiego
41,25 zł
51,45 zł
Cena regularna: 51,45 zł (-20%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 38,42 zł (+7%)
Wysyłka: 1 - 2 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Zbiorowe opracowanie problematyki prawnej związanej z funkcjonowaniem mediów społecznościowych uważam za bardzo cenną inicjatywę grupy Autorów, nad którymi opiekę naukową sprawował Pan Profesor Ryszard Markiewicz. [...] W monografii podejmowane jest szerokie spektrum zagadnień prawnych dotyczących sieci społecznościowych. W zespole autorskim znaleźli się badacze prawa konstytucyjnego, praw człowieka, cywiliści, karniści. Sprawia to, że otrzymujemy dzieło kompleksowe, pozwalające całościowo spojrzeć na analizowane zjawisko.
- dr hab. Wojciech Machała, Uniwersytet Warszawski

Niniejsza książka jest rezultatem dwuletnich badań prowadzonych przez doktorantów w ramach seminarium projektowego programu doktorskiego z zakresu nauk prawnych w Szkole Doktorskiej Nauk Społecznych Uniwersytetu Jagiellońskiego, który jest współtworzony we współpracy z Wydziałem Prawa i Administracji UJ.

Z satysfakcją oddajemy w ręce czytelników rezultat pierwszej edycji seminarium projektowego, który został przygotowany pod kierownictwem naukowym pana prof. dr. hab. Ryszarda Markiewicza. Temat projektu – będący także tytułem niniejszego tomu – „Prawo a media społecznościowe" znakomicie oddaje ideę seminariów projektowych: podejmowania ważnych i aktualnych wyzwań dla nauk prawnych z perspektywy różnych ich specjalności z równoczesnym uwzględnieniem nieodzownego w uprawianiu nauki we współczesnym świecie komponentu interdyscyplinarnego. Jesteśmy więc przekonani, że publikacja ta spotka się z zainteresowaniem nie tylko prawników.
(fragment Słowa wstępnego)

Szczegóły

Tytuł
Prawo a media społecznościowe
Rok wydania
2022
Ilość stron
368
Format
15.8 x 23.5 cm
ISBN
978-83-233-5092-7
Rodzaj
Książka
EAN
9788323350927
Data premiery
2022-07-08

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
41,25 zł
51,45 zł
Cena regularna: 51,45 zł (-20%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 38,42 zł (+7%)
Wysyłka: 1 - 2 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Prawo a media społecznościowe - Markiewicz Ryszard
Prawo a media społecznościowe
Markiewicz Ryszard
41,25 zł
51,45 zł
Przejdź do koszyka
41,25 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO