32.9
Książki
CeDeWu
32,90 zł
Cena regularna: 43,00 zł
(-23%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 29,73 zł
(+11%)
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.: - podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami, - specyfikę promocji oraz charakterystykę jej głównych instrumentów wykorzystywanych w sektorze usług, - przykłady wykorzystania niestandardowych form promocji w usługach, - zasady planowania i realizacji kampanii promocyjnych, - przykłady działań promocyjnych podejmowanych na wybranych rynkach usług, - analizę kompleksowych rozwiązań w zakresie promocji usług na przykładzie sektora usług turystycznych. Główne zalety podręcznika to m.in.: - przejrzysty układ, - logiczna i spójna merytorycznie struktura, - zrozumiała forma przekazu, - szczegółowa analiza wykorzystania promocji w usługach, - liczne przykłady z polskiego i zagranicznego rynku usług, - omówienie problematyki rzadko podejmowanej w literaturze krajowej (dotyczącej koncepcji ambient marketingu), - bogata bibliografia.
Szczegóły
Wydanie
2
Rok wydania
2020
Oprawa
Miękka
Ilość stron
166
Format
16.0x23.0cm
Języki
polski
ISBN
9788381022699
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788381022699
Dodałeś produkt do koszyka
Promocja usług
32,90 zł
Recenzje